hey meiden wou jullie ff laten zien dat zelfs de kat van men schoonouders dol is op de kinderkledij in album vind je een foto'tje groetjes
kruipt zelfs in de mouw van de trui van men vriend en blijft zitten in men tuinbroek zal ook die foto's in album plaatsen groetjes
ik hoop wel dat het rompertje goed gewassen word, daar kattenharen niet zo goed zijn voor pasgeboren baby's! Maar het ziet er wel snoezig uit!
@gupsie: ja hoor alle babykleedjes worden zorgvuldig gewassen door men schoonma (vind het keileuk om die dingen te wassen en te strijken ) @ anabella: hehe keischattig
thx brussie zal al onze katte in de album zetten we hebben er zelf 3 en dan heb ik er nog 1 bij men paps
geweldig , wat lief! we hebben zelf 5 katten en die zijn allemaal helemaal gek van de wandelwagen. ze liggen het liefst met zijn drieeen in de bak en dan nog 1 onderin het mandje. en nummer 5 heeft dan even pech! uiteraard staat de wagen nu wel opgeborgen zodat ze er niet meer inkunnen, er we hadden er een laken in gelegt. maar ze vinden al dat babyspul helemaal geweldig! gelukkig maar! en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me geen zorgen maak over kattenharen, die krijg ik trouwens toch nooit helemaal weg met 5 van de boeven! ach en de kleertjes die kunnen we weer wassen! joyce
fijn he joyce, al die haren wij hebben 7 katten en een hond, dan wen je er wel aan. wij stoffen, zuigen, dweilen en wassen altijd erg nauwkeurig, maar toch houd je haren. ach, het is ook des te gezelliger! en prutskekim, wat een snoezige foto's! heerlijk zo'n lappenpopje, die hebben we hier ook, zo schattig annabella: gefeliciteerd met je zwart-witte baby! net echt
Uhmm... voor een baby zijn kattenharen (waarvan ik weet) wel gevaarlijk. Mijn dochter was nog niet geboren of de kraamhulp begon er al over! Gewoon goed zuigen en ervoor zorgen dat baby-lief geen haartjes binnen krijgt (ook zorgen voor een haar-vrij bed&box enz.) Toch heb ik de beessies nog steeds bij me (ik mis nog steeds mijn oudste) en ben er nog steeds blij mee! Dochterlief vindt de poezenbeesten ook leuk om mee te 'spelen'
ik denk dat joyce bedoelt dat je je best doet om het harenvrij te houden, maar dat dit nooit 100% zal lukken. katteharen zijn niet erg wenselijk voor een pasgeborene, aan de andere kant, de haren van mamma en pappa die los in het huis rondzwerven ook niet. je kunt je huis nou eenmaal niet 100% haar en stofvrij houden. mijn moeder heeft ons ook in een 'dierentuin' opgevoed en het enige dat wij er aan over gehouden hebben is een mega-weerstand! maar trouw dagelijks zuigen natuurlijk met een kat en de kat niet op de babykamer laten koen (zou ík tenminste niet doen)