Schoolbordverf

Discussie in 'De lounge' gestart door IH5, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Wie heeft ervaring met schoolbordverf en welke heb je gebruikt / waar gekocht?

Dekte het in 1 keer, is het oppervlak glad en kun je het ook echt goed schoonvegen met een standaard bordenwisser?

Wil het graag gaan toepassen op een redelijk glad oppervlak (tafeltje).

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb het eens bij de Hema gekocht, geen idee of het er nog is.. Het dekt niet in 1 keer, maar in 2 keer.. Je moet het wel heel goed laten drogen voordat je het goed kunt schoonvegen!

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ooow en het moet juist op een glad oppervlak, anders werkt het niet.. Dus op een tafeltje kan prima!

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Toevallig net een krijtbord gemaakt. Ik heb een blik gehaald bij de Fixit. Was iets van 13Euro?
    Je moet wel ongeveer drie lagen doen om het een beetje geschikt te maken voor robuust gebruik te maken.
    Maar is heel gemakkelijk te gebruiken.

groetjes Janna

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Die van de Hema en ik moest het twee keer verven. Heb er een deur mee geverfd en het is prima schoon te maken.

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hier ook bij de Hema gekocht.. heb t op meerdere oppervlakten gebruikt.. deur, glas en canvas en werkte overal prima op.. inderdaad wel meerdere lagen noodzakelijk ;)

Volgens mij kost t bij de Hema nog geen 10 euro!

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Oh klinkt goed!

8. Queeny

Queeny Bekend lid

29 okt 2013
    891
    0
    0
    Ik heb het bij karwij gekocht. 2 keer geverfd, muurtje in de keuken. Heel erg leuk geworden. Dochter tekent erop en wij schrijven zaken als telefoon nummers, afspraken en boodschappenlijstjes erop.
    Als ie schoon moet, natte lap erover.

9. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Volgens mij had ik verf van de Hema, heb er in mijn oude huis de wc-deur mee geverfd :p

Deel Deze Pagina