Wie heeft ervaring met schoolbordverf en welke heb je gebruikt / waar gekocht? Dekte het in 1 keer, is het oppervlak glad en kun je het ook echt goed schoonvegen met een standaard bordenwisser? Wil het graag gaan toepassen op een redelijk glad oppervlak (tafeltje).
Ik heb het eens bij de Hema gekocht, geen idee of het er nog is.. Het dekt niet in 1 keer, maar in 2 keer.. Je moet het wel heel goed laten drogen voordat je het goed kunt schoonvegen!
Toevallig net een krijtbord gemaakt. Ik heb een blik gehaald bij de Fixit. Was iets van 13Euro? Je moet wel ongeveer drie lagen doen om het een beetje geschikt te maken voor robuust gebruik te maken. Maar is heel gemakkelijk te gebruiken. groetjes Janna
Die van de Hema en ik moest het twee keer verven. Heb er een deur mee geverfd en het is prima schoon te maken.
Hier ook bij de Hema gekocht.. heb t op meerdere oppervlakten gebruikt.. deur, glas en canvas en werkte overal prima op.. inderdaad wel meerdere lagen noodzakelijk Volgens mij kost t bij de Hema nog geen 10 euro!
Ik heb het bij karwij gekocht. 2 keer geverfd, muurtje in de keuken. Heel erg leuk geworden. Dochter tekent erop en wij schrijven zaken als telefoon nummers, afspraken en boodschappenlijstjes erop. Als ie schoon moet, natte lap erover.