Hihihihi ja dat wel ik was het het totaal vergeten in de pauze dus moest ik het maar dan doen...het was een heel gepriegel hoor zo in het donker. Maarja...een ervaren prikker kan alles
Hey Waterlelie! Met 1 woord, geweldig hihi Normaal hou ik nooit van dat soort onderzoeken, maar voor het eerst wilde ik zo graag weten of er eitjes waren en wat denk je? Ik heb nu al 2 eitjes van 14 mm! Morgen moet ik weer terug komen en dan gaan ze weer kijken.. Mijn andere eitje, wat toch een cyste is, is 23 mm geworden, was 24 mm. Hij is dus niet gaan groeien en daar waren wij zo blij mee.. Ben echt benieuwd naar morgen Enne, nog iets. Heb sinds gisteren steken in mijn linkerkant en vannacht werd ik er af en toe wakker van. Komt dat door die eitjes?
Nou nu afwachten meid of ze beide doorgroeien 15 is geloof ik de grens alles boven de 15 springt. Spannend hoor meid en fijn dat die cyste niet doorzet
Hai Danjo, Eerlijk gezegd heb ik van blijdschap niet kunnen vragen tot hoe groot ze mogen groeien. Ik moest gewoon door met spuiten en morgen dus terugkomen.
Ja klopt maar je hebt er 2 van 14mm het kan zijn dat er 1 gewoon niet doorgroeit had ik de eerste keer ook ( daarom zei ik alles boven de 15 springt in de zin van als ie dat haalt hb je iig 2 eitjes) meestal tot 20 mm en dan iui ( tenminste hier zo) ga met 16 tot 18 mm pregnyl spuiten en dan dag erop IUI
Hee maar dat is geweldig! wat een vlotte reactie van je eitjes hihi Die steken kunnen komen doordat ze aan het groeien zijn...dat is iig mijn ervaring. Ze zullen morgen waarschijnlijk rond de 16 mm zijn. Echt spannend
Nou wat denken jullie? Ze zijn allebei 2 cm geworden! En vanavond mag ik pregnyl spuiten haha, dat is echt snel zeg!
Hoi Enise, Wat een goed nieuws, super! Inderdaad heel snel ja. Wanneer vind de inseminatie plaats denk je? Spannend, spannend! Liefs Vanilia
Hey Vanilia, De inseminatie gaat woensdag plaatsvinden.. Ga straks om 9 uur pregnyl spuiten, ben best zenuwachtig. Hoop dat alles goed gaat. Mannetje is aan het werk. Moet het helaas alleen doen edit: deze site vond ik net, echt super handig! http://www.fertiliteit.info/content/fer ... regnyl.asp