..::Enise in de MMM::..

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Enise, Nov 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Het lijkt me inderdaad best onwennig allemaal, maar je kunt het beste maar je verstand op nul zetten en zo min mogelijk erbij na denken.
    Ik weet zeker dat het goed zal gaan!

Woensdag dus de grote dag, meid ik ga aan je denken.

Liefs.

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hmm, heb net eventjes gekeken naar de link op freya.
    Wat een boel stappen he? Goh, daar sta je niet zo stil bij.
    Maar het gaat je lukken Enise.
    Laat je even weten hoe het ging? :)

Succes meid.

Liefs.

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Succes morgen meid, ik duim voor je!

Liefs Zora

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Enise,
    Wat goed dat je een eigen topic hebt (ook al is het onder de vruchtbaarheidsbehandelingen).
    Ik kwam je vorig jaar vaak tegen op het NOD forum omdat onze cyclus aardig gelijk liepen.

Wat fijn voor jullie dat er behandeld wordt, en wat wordt het nu spannend voor jullie, wil jullie heel veel succes wensen!

x

5. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    @Vanilia, je moet zeker veel stappen verrichten hihi! Had toch geschreven dat mijn man aan het werk was en ik het alleen moest doen? En wat denk je, 5 min. voor 9 kwam mannetje binnen haha.. hij ging vroeg weg van werk om bij mij te zijn.. heel lief van hem maarrrrrrrrrrr.. ging ie ff naar de WC! En hij wilde het perse klaarmaken.. Ik roepen van snel, de tijd dringt! Haha echt stressen niet normaal.. 5 over 9 heb ik de spuit gezet, hoop niet dat ik te laat was.. :( Volgens mannetje moet het niets uitmaken, ik hoop het voor hem haha :)

Maar voor de rest ging het wel goed, alleen ging het branden bij het spuiten. Kon niet alles in een keer doen en deed het beetje bij beetje..

@Zoe, klopt! We liepen bijna altijd gelijk. Bedankt meid! Hoop dat jij morgen ook een mooie uitslag te horen krijgt..

@Zora, jij ook bedankt ;)

6. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Hoi Enise,

Ik wil je heel veel succes wensen met je eerste IUI-poging!
    Ik kan me nog herinneren dat we samen in hetzelfde topic kletsten met de naam 'Langer dan een half jaar bezig' ;) . En nu zijn we beiden al zoveel maanden verder... Ook bij ons is niets gevonden maar ze laten ons wachten tot we 2,5 jaar bezig zijn. Mocht het niets meer worden (en daar ga ik vanuit) dan starten we in februari ook met IUI.

Fijn dat je behandeling tot nu toe goed verloopt. En nu natuurlijk hopen op een positieve test! Heel veel succes, meid!

7. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Aah, wat lief van je man!
    Ontzettend lief dat hij bij je wilde zijn om je te steunen.
    Spannend hoor hoe het vanaf nu zal verlopen.
    Volgens mij ben je best zenuwachtig voor morgen toch? Eindelijk is het dan zover he meid?
    Nou, ik ben benieuwd naar morgen. Super veel succes toegewenst!

Liefs.

8. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jiska,

Klopt! Kan me dat nog heel goed herinneren.. je weet niet wat de tijd met zich mee brengt. Het is erg jammer, maar toch fijn om te weten dat bij jullie ook alles goed is! Bedankt voor je mooie wensen! Hoop dat jij nog spontaan zwanger mag worden en niet in behandeling hoeft ;)

Vanilia,

Jaa ben erg zenuwachtig! Tot nu toe heb ik geen problemen gehad met de echo's, maar morgen zal het wat anders verlopen.. Eendebek, anders liggen enzo.. Laat gewoon alles over me heen komen en zie wel wat mij te wachten staat :) Voor de rest zit ik erg lekker in mijn vel. Maar aan de ene kant ben ik erg bang dat het niet gaat lukken ondanks de positieve situatie. Want we hebben geen enkele garantie of het gaat lukken. Maar positief blijven helpt de dagen door te komen en sterk te blijven..

9. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Weet je, er staat jullie nu een hele spannende tijd te wachten waarvan je de uitkomst niet weet.
    Het beste is om er niet teveel over na te denken.
    Het gaat zoals het gaat, en probeer gewoon vertrouwen erin te hebben dat wat er ook gebeurt het altijd een reden heeft.
    Uiteindelijk komt het goed, alleen de vraag is wanneer.
    Probeer je positieve gevoel vast te houden, en dit kun jij heel goed en maar kun je niet doen.

Nogmaals veel succes voor morgen. Ik hoop echt dat het je heel snel gegund is meid.

Liefs.

10. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    meid het valt allemaal 100% mee
    Ik ga duimen op een mooie bevruchting meid het is jullie gegund

11. Niet meer actief

Heel veel succes vandaag meid!
    Ik duim voor jullie!

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    heel veel succes vandaag Enise!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    Enise,

je kent me niet maar ik wil je veel succes wensen voor vandaag! Ik hoop dat je deze keer zwanger wordt!

14. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Echt lief dat jullie allemaal aan mij hebben gedacht! Gisteren was dus the big day! Ik was onwijs zenuwachtig niet normaal, wilde snel aan de beurt zijn. Helaas moesten we een half uurtje wachten waardoor ik nog meer in spanning zat. Na een half uur werden we naar binnen geroepen. De arts vroeg naar mijn blaadje waar de echo uitslagen op stonden. Ze gaf gelijk aan dat er kans is dat we een drie-ling kunnen krijgen. Zei gelijk dat dat andere eitje niet gezond was (dat zei de echocopiste). Ze belde naar een gyn om toch alles voor de zekerheid uit te sluiten. Terwijl er op het blaadje 'overlegd' stond. Merkte ook gelijk dat ze een soort asisstente was. De gyn was bezig en zei ik geloof het allemaal wel. Daarna zei ze dat er 11.4 mlj zaadcellen zou insemineren. Mocht me gelijk uitkleden en liggen. Eendebekje deed ze erin en vervolgens zei ze dat ze mijn baarmoedermond met een tangetje zou vastpakken, ik dacht nee he! Ohh wat deed het pijn, wist niet dat ze zoiets zou doen. Gelijk daarna had ze de zaadcellen gespoten, merkte daar bijna niks van. Maar ik vond het echt niet leuk en was best van slag.. Pff, heb er een beetje de hele dag mee gelopen. Deze dag had ik mooier verwacht, maar helaas :( vond het echt niet leuk :(

Tegen de avond kreeg ik erg last van een soort branderige ongi pijn, vooral aan mijn linkerkant. Eisprong?

Voel me vandaag stukken beter en probeer vanaf nu positief te denken en dat nare te vergeten..

15. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ow meisje toch...wat naar :confused:
    Ik wist ook niet dat ze zoiets zouden gaan doen!
    Gelukkig gaat het nu beter met je en idd je moet nu positief denken!
    Komt helemaal goed ;)

Neem je wat lekker mee voor op het wachtbankje? :p
    En wanneer kan je testen?

Liefs, waterlelie

16. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja erg he? :( Dacht echt dat ik weer zo'n HSG onderging :( :( Had gisteren de hele dag last van helder bloedverlies.. gelukkig is dat weer over..

Hoop ook dat alles goed komt, blijf in ieder geval de komende 2 weken positief! Ze zei dat ik over 12 dagen mocht testen. Is dat dan 1 of 2 december?

Neem een hele grote doos met bonbons op het wachtbankje haha :D Lekker vreten! :)

Hoe is het eigenlijk met jou? Je NOD komt steeds dichterbij! Voel je al wat?

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    He meis, wat balen dat het zo tegenviel. Maar gelukkig zit het er nu weer op. Hoop dat dit de 1e en de laatste was meis. Geniet maar lekker van je bonbons!

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    4,789
    620
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ja..2 december ;)

mijn NOD is dinsdag de 25e! Ik dacht dan test ik de dag erna....maar zo lang hou ik het niet vol hihihi
    Ik voel sinds gisteren zachte krampjes (ongi?) in mn buik en heeeeeel klein beetje gevoelige boobs.
    Ik krijg er een hard hoofd in :rolleyes: Weet het even niet meer :(:
    Had voor de gein vanochtend getempt en was 37,1 graden.
    Ik ben toch een beetje bang.
    Nog een paar dagen.......

Wil je nog op de lijst?

19. Niet meer actief

Oh wat vervelend dat het zo'n pijn deed...dikke knuf!
    Ik hoop dat dit de eerste en meteen de laatste keer zal zijn voor jullie...op naar een positieve test!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Wat vervelend... En met een tangetje?
    Ik heb er nu 2 grhsd, maar er komt hier geen tangetje aan te pas.
    Eendebek, slangetje erin en spuiten....

Ik duim voor je!
    Ik heb 1 dec NOD, dus gezellig samen!

Share This Page