@Waterlelie, ohh echt spannend meid! Hoop dat je positief mag testen! En je mag me op de lijst zetten @Naatje, ik hoop dat dit ook de eerste en laatste is! @LadyZorra, waarschijnlijk doen ze dat alleen bij ons, want heb ook nergens gelezen dat ze een tangetje bij IUI gebruiken. Ze zei dat ze er dan makkelijker bij kon als ze de baarmoedermond een beetje naar voren trok.. Hoop dat we samen positief mogen testen, zou echt geweldig zijn!
Dat was een beetje een domper voor je. Ik heb het 'gelukkig' nog niet meegemaakt dat ze het tangetje moesten gebruiken. Als ik jou verhaal lees, was het geen pretje. Maar goed, nu vooruit kijken en hopen dat je dit maar één keer heb moeten meemaken! Ik ga duimen voor je!
Hoi Enise, Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker liep bij de IUI. Maar oké, die 10 miljoen zwemmers zijn in ieder geval op weg! En nu maar hopen dat er één op z'n bestemming aankomt! Succes met de wachtweken! Groetjes, Jiska
Hoi meiden, Even een update van mijn kant.. mijn NOD komt steeds dichterbij, helaas heb ik gisteren de hele dag last van ongipijn gehad. Ook had ik pijn in mijn onderrug. Weet niet wat ik ervan moet denken Heb ook last van gevoelige borsten, ben bang dat mijn ongi eraan komt..
hey meid helaas kun je met die klachten beiden kanten op toen ik zwanger was van tygo dacht ik toch zeker te weten dat ik ongi zou worden heel veel succes met de laatste dagen en ik duim voor je dat je positief test
Kan inderdaad alle kanten op Enise, ik hoop en duim dat het de goed kant is en je ongi heel lang wegblijft.
Hier ook nog een keer meid, echt baaaalen! Weet helaas hoe je je voelt. Maar het gaat ECHT goedkomen meid! Voor ons allemaal! X
Enise, wat sneu voor je. We hadden het allemaal zo gehoopt voor je. Helaas mocht het deze keer niet zo zijn. Voor jou en alle anderen die momenteel teleurgesteld zijn het volgende gedichtje: When you need someone to listen Know that we'll be there When you weather the storms of life Know that we all care! Sterkte meid!
Bedankt dames! En wannabe a mom wat een mooi gedichtje! Had het ook zo gehoopt, maar blijkbaar is het nog niet de tijd.. wie weet de volgende maand. 3 december krijg ik een startecho, dan gaan ze kijken of alles er goed uit ziet en mag ik weer beginnen met spuiten.