En ja hoor, ik kreeg ook iemand anders! Onwijs aardig meisje, met een mannelijke collega erbij. Helaas mocht hij eruit Inseminatie is heel goed gegaan, ze heeft geen tangetje gebruikt. Voor het eerst voel ik me echt super!
Wat fijn om te lezen, dat het allemaal goed is gegaan en dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden. Nu komt het wachten....succes en ik duim voor je!
Hai ladies, bedankt voor jullie reacties.. Er is een familielid overleden en heb de afgelopen dagen erg veel stres gehad. Ben erg bang dat dit effect heeft gehad op een eventuele bevruchting. Weet niet of het daardoor komt, maar heb best wat pijn in mijn buik gehad.. nu nog steeds last van allerlei steken enzo..
gecondoleerd meid! ik denk/hoop dat het een eventuele bevruchting niet in de weg staat hoor,ik duim voor je meid en sterkte!
Enise gecondoleerd! Misschien heeft het geen effect op de bevruchting omdat je er nu wel minder mee bezig bent geweest.
Haai ladies, Helaas ben ik gisteren te vroeg ongesteld geworden.. Gisteren naar het ziekenhuis gebeld en kan geen IUI krijgen ivm de feestdagen. Voor ons lekker een maandje rust om alles te verwerken..
Heej, wat balen, Enise... Ook gecondoleerd met het verlies van je familielid! Nu even tijd om het allemaal te verwerken. Daarna gaan jullie 'gewoon' weer verder met IUI nr. 3, neem ik aan? Heel veel succes gewenst!
Hoi Jiska, We gaan na deze rust maand gewoon verder met onze 3e IUI! Echt heerlijk om even nergens aan te denken nu..