Hoi meid, gecondoleerd en doe deze maand inderdaad maar even rustig aan. Ik dacht ook deze laaste cyclus voor het starten met Clomid even niks, geen tempen geen vruchtbare dagen berekenen enz. En: zie mijn ondertiteling!
Nou dames, na een maand rust gaan we weer verder.. Vanavond ga ik beginnen met spuiten en dan moet ik dinsdag terug komen voor een FM. Dan zal ik ongeveer eind volgende week mijn 3e IUI hebben..
Enise heel veel succes met de 3e IUI. Ik denk dat we een beetje gelijk opgaan, ik verwacht ook eind volgende week, of begin die week daarop mijn 2e IUI. Bij mij gat het alleen een beetje ongelukkig vallen dus zou ook op zondag kunnen zijn, hoop het niet. Maar goed, ik ga in ieder geval weer heel hard voor je duimen. Liefs Zora
Nee alleen op zaterdag hebben ze 2 plekjes, dus dan heb je ook kans dat je er niet tussen komt. En op zondag doen ze het niet helaas.
Bedankt dames! Vandaag heb ik mijn 1e FM gehad. Er zijn 2 eitjes. Rechts een van 16 mm en links een van 13 mm. De echocopiste zei dat het dit keer wat langzamer ging en dat klopt. Waarschijnlijk omdat mijn lichaam er aan begint te wennen. Ah het zal wel Morgenochtend moet ik terugkomen voor een 2e FM..
Enise...wat goed! Bij jou gaat het iig sneller als bij mij. Ik heb bijna 3,5 week moeten prikken voor een ei! Op naar de echo morgen..spannend, misschien lopen we dan gelijk op want als morgen bij mij alles in orde is mag de pregnyl prik er in hihi Liefs, Lelie
Bedankt lisa! Waterlelie, sooo dat is wel erg lang zeg! Echt apart dat het zo lang kan duren voordat er een eitje kan groeien. Dan mag ik zeker blij zijn dat het bij mij goed gaat. Zou echt leuk zijn om gelijk te lopen en ook nog eens samen positief testen Laat jij ook weten hoe het morgen is gegaan?
Hoi Enise! Hèèl veel succes morgen bij je 2e FM. Hoop dat ze goed gegroeid zijn je beide eitjes. Ik duim met je mee meid dat het hopelijk raak zal zijn en je volgende maand een positieve test in je handen hebt! Liefs Vanilia
Hoi dames, Bedankt voor jullie lieve berichten. Helaas heb ik slecht nieuws Deze poging is helaas afgebroken omdat er 3 eitjes groter dan 1.8mm waren. Ja, er waren er opeens 3 terwijl er gisteren nog 2 eitjes waren. Ik snap het ook niet allemaal, had dit dus niet verwacht. Heb provera gekregen en deze moet ik de komende 10 dagen slikken om mijn menstruatie op te wekken. En hebben ook vrijverbod gekregen waar we ons aan houden. Het is toch een risico.. Morgen ga ik bellen met mijn gyn om advies te vragen hoe of wat. Misschien is het een idee om de hoeveelheid te verminderen. Want de vorige keer mocht ik net op het nippertje door en dit keer helemaal niet. Beter dat de eitjes langzamer groeien en vaker naar het ziekenhuis gaan, dan dat de hele behandeling niet doorgaat.. Zo zie je maar dat niet altijd alles goed gaat en je verrast kan worden!
ow lievurd dat heb ik ook al een paar keer gehad, echt vreselijk! daarom zijn ze nu ook voorzichtig en moet ik zeker 3 keer in de week langskomen.. Mijn ei was vanochtend 18,5 mm! Gelukkig had ik mijn pregnyl bij me en kon ik op mn werk prikken. jammer dat we niet meer gelijk lopen...zag er zo goed uit voor je Heel veel sterkte! Liefs