Waterlelie, echt jammer ja dat we niet meer gelijk lopen. Wens jou veel succes en hoop dat het raak mag zijn
He bah Enise, wat een rotnieuws, weer een ronde wachten. Tis misschien wel verstandig om de hoeveelheid aan te passen volgende ronde. Knuffel meid! Liefs Zora
Jeetje Enise, wat jammer nou . Zo zie je maar dat het ook opeens heel hard kan gaan met de eitjes. Ik hoop dat deze dagen een beetje snel zal gaan en jullie gauw weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen. Sterkte meid. Liefs Vanilia
Hoi dames, Nou heb net gebeld met de gyn, die van mij was er niet, heb de vervanger gesproken. Hij heeft mij geadviseerd eerder op FM te komen. Dus op CD 7 ipv CD 9 en dan aankijken hoe het gaat. En als het bijvoorbeeld dan al snel gaat, een dagje niet prikken. Hij vond namelijk dat ik al weinig eenheden gebruik. En vond het daarom niet echt nodig om gelijk met minder te beginnen..
Fijn dat ze het nu beter in de gaten gaan houden meid, geeft wel iets meer rust denk ik. Hoop dat de tijd omvliegt meid.
Hoi dames, DAAR GAAN WE WEER Vandaag ben ik ongi geworden en mag morgenochtend komen voor een uitgangsecho. Hoop dat alles er goed uitziet en we opnieuw voor IUI poging 3 mogen!
Hoi Enise, Heel veel succes en geluk bij jullie nieuwe poging. Ik hoop dat alles nu 'gewoon goed' mag gaan Groetjes, Jacobien
Ow enise, wat spannend weer he heel veel succes! Hier nog geen ongi maar dat komt eraan voel ik Ik heb afgelopen zondag getest en dat was positief... Die nacht voelde ik dat er iets niet goed ging..volgende ochtend was het lijntje helaas lichter. We zullen het zien
Nou dames, Zit vandaag op CD 7 en heb dus 4 dagen Gonal gespoten. Heb vandaag mijn 1e FM gehad. Er was een eitje van 1.8 mm te zien en een van 1.1 mm en na overleg is er besloten dat ik vanavond pregnyl mag spuiten. En heb vrijdag mijn 3e IUI! Dit is wel erg snel en zo snel had ik het eerder niet meegemaakt! Ben blij dat ik eerder op FM mocht komen, zo zie je maar dat het toch snel gaat bij mij.. hoop echt dat dit het eitje is dat bevrucht mag worden..
Ik hoop het meid! En wat super zeg, je bent zwanger! Lees het nu pas haha Gefeliciteerd en geniet ervan meid!
Heb net mijn 3e IUI gehad! Ging goed behalve dat er weer een tangetje gebruik moest worden, was dus best pijnlijk. Baarmoedermond was niet echt goed te bereiken.. maar ben super blij dat het acher de rug is. En nu lekker chil wachten