Enkel op drie plekken gebroken

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes en beterschap meid! Nooit makkelijk om de controle los te moeten laten als moeder en als patiënt ;)

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Jeetje jij bent echt lelijk gevallen.

Ik hoop dat de zwelling snel afneemt zodat ze kunnen opereren daarna kan je namelijk pas echt goed herstellen.

Natuurlijk is het heel vervelend dat je nu niet zelf voor je meisje kan zorgen en haar moet missen, probeer maar eraan te denken dat oma dit allemaal heel goed kan en dit echt het beste is voor jou.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je enkel snel beter word.

Laat je nog even weten hoe de operatie gegaan is?

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Oh jakkes, daar is werkelijk niks aan.
    Ik ben verpleegkundige op een trauma afdeling, en zie deze letsels met grote regelmaat. Het is helaas vaak langdurig, omdat je eerst goed moet ontzwellen, anders is het heel lastig om de wond te sluiten.
    Meestal verblijf je na de operatie nog 1 of 2 dagen in het ziekenhuis, en oefen je met fysiotherapie om onbelast te lopen. Het materiaal moet vastgroeien in je enkel. Maar het komt goed!

Heel veel sterkte. En fijn dat je hulp hebt. Echt goed je been omhoog houden om meer zwelling en stuwing te voorkomen.

Toi toi toi

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Dank je wel allemaal! Ik had gehoopt vandaag geopereerd te worden maar helaas is mijn been nog te dik. Dus word het nu verschoven naar waarschijnlijk maandag en daar baal ik ontzettend van. Maar het is niet anders.

Ondertussen heb ik wel meer rust kunnen vinden in dat ik niet zelf voor mijn kleintje kan zorgen. En ze doet het hartstikke goed bij oma en papa. Maar ik mis ze wel heel erg en ik hoop dat ik nu thuis met mijn voet omhoog mag zitten ipv in het ziekenhuis.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    De rillingen lopen mij weer over de rug bij het lezen van jou verhaal! Afgelopen mei heb ik m'n enkel totaal verbrijzeld toen ik 12 weken zwanger was. Mijn voet stond achterste voren. Wat een helse pijn was dat zeg. Ben met spoed geopereerd. En heb een week in het ziekenhuis gelegen. Tja kotste door m'n zwangerschap al iedere ochtend, maar door de narcose en morfinepomp was er geen houden meer aan. In september ga ik weer onder het mes om al het ijzerwerk er weer uit te laten halen.

Wil je heel veel sterkte wensen met straks weer op de been raken! Ik heb de zorg voor onze dochter maanden uit handen moeten geven en vons dat hee zwaar. Had na de operatie nog lange tijd bedrust en gips (ook al m'n banden waren gescheurd).

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Nog even een aanvulling: ik heb meteen de eerste nacht in het ziekenhuis het boekje Nijntje in het ziekenhuis besteld. Dat heeft iedereen met haar gelezen in mijn week afwezigheid. Onze dochter was in mei 1 jaar en 7 maanden en als ze naar het ziekenhuis kwam ( wat ze 1 groot feest vond) dan wist ze zeker dat mama net als Nijntje keelpijn had. Nog steeds lezen we het boekje en praat ze over de tijd dat ik gevloerd in het ziekenhuis lag en daarna thuis op bed.

7. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Beterschap!

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @daantje2011 bedankt voor de tip van het Nijntje boek! Ik denk dat zeker goed gaat helpen. En au.. Jou situatie was een stuk heftiger dan de mijne! Hoe heb je dat gedaan dan?

En dank je wel klarinet!

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je kan ook een ruggeprik nemen ipv narcose.
    Sterkte en veel geduld.

Deel Deze Pagina