Hoi, Morgen laat ik mijn verstandskies trekken en een gaatje vullen, ik krijg dus verdoving bij de tandarts. Kan dit? Ik heb van tevoren aangegeven dat ik borstvoeding geef. Ik weet nog van mijn vorige 2 verstandskiezen dat ik achteraf ibuprofen kreeg als pijnstiller, dit lijkt me nu ook niet wenselijk toch? Mijn dochter is nu 5 mnd, een dag niet voeden is dus geen optie en bijvoeding krijgt ze niet. Ik heb ook niet genoeg gekolfde bv staan aangezien ik deze week ook 3 avonden werk. Graag jullie ervaringen. Kan (alle) verdoving? En welke pijnstiller kan (indien nodig) achteraf?
de tandarts gebruikt waarschijnlijk lidocaine als verdoving (wel even NAVRAGEN), dat is veilig, net als ibuprofen en paracetamol. Als de pijn het toelaat kun je ook alleen paracetamol 4x1000mg nemen. (ik ben (bijna) huisarts)
Wat goed, een HA waar moeders terecht kunnen voor positieve en kundige adviezen op het gebied van borstvoeding ����
Bedankt! en dan onthou ik jouw naam meteen even voor overige vragen Toevallig ook verstand van likdoorn/eeltpit bij 5jarigen?
ik was anders ook heel blij met jouw kundige adviezen en fijne berichtje toen ik zelf een paar jaar geleden zat te modderen met hardnekkige spruw en een galactocele!