Bijten 4 maanden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door MamavanLieverd, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik weet dat de meeste babys wel een bijtfase krijgen, maar al bij 4 maanden? Zoon is inmiddels 7, dus weet echt niet meer hoe ik dat bij hem oploste, ik denk nee zeggen en loskoppelen, maar dochter interesseert dat volgens mij niets... Ze bijt niet heel hard en heeft ook geen tanden, maar fijn is het niet....

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Oh vreselijk he?! Mijn dl had helaas met 3,5 maand al 2 ondertandjes :$. Ik roep heel hard AU. Maar dat is vooral grappig ;). Dus loskoppelen en opnieuw beginnen dan maar.

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Au! Ik hoop niet dat ze hier ook al tandjes krijgt, ze kwijlt wel heel veel, maar volgens mij is dat ook de leeftijd dat ze zowiezo meer gaan speekselen toch? Dat kan ik me in ieder geval wel nog herinneren van mijn zoon, dat we rond de vier maanden ook telkens dachten dat hij tandjes kreeg, maar die was dus 10 maanden voordat er een tand doorkwam, toen was zijn bijtfase gelukkig al voorbij ;).
    Ik heb vooral de indruk dat ze bijt als ze afgeleid is en niet echt hongerig, dus loskoppelen of iets zeggen doet haar inderdaad ook niets, krijg hooguit een guitige blik, wat natuurlijk wel weer heel schattig is :)

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ja volgens mij hebben ze ook meer speeksel. Denk ook steeds dat er nog meer tandjes aankomen door het vele kwijlen, maar gelukkig blijft me dat tot nu toe nog even gespaard. Het is barbaars een kind van 4 mnd met 2 tanden ;)

Hier wordt er ook gebeten als ze zo goed als klaar is, of niet zo'n honger heeft. En inderdaad....dat koppie!! Om te smelten ( als het niet zo pijnlijk was hahah)

Deel Deze Pagina