you're welcome meid Overigens. ik vind ze eigenlijk allemaal leuk.. maar daar heb je ook niets aan he hahhahaa
haha Ik ook dat is nou net het probleem Maar we hebben onze keus gemaakt hoor Maar ben gewoon zo benieuwd of jullie hem dus ook zouden kiezen haha
tuuurlijk ben je benieuwd en das toch leuk... Maar zoals ik al zei... mijn 1e keus zou Tess zijn... Ik ben wel benieuwd hoor nu wat jullie eerste keus is hahahaha
haha nou wish ik kan mijn mond ook bijna niet houden haha maar we hebben al zo vele verklapt haha maar tsja.... misschien is er al wel een stem op uitgebracht hahaha
Hahahah moeilijk he meid.. het niet zeggen! Daarom zeg ik het gewoon tegen iedereen die het maar horen wil hahaha deed ik bij mijn dochter ook... en ik vond dat heeeel prettig... Mijn dochter hoorde er al helemaal bij toen ze nog in mij zat... en niemand hoefde nog aan haar naam te wennen... Was heel leuk...
daar heb je wel gelijk in wish! maar er zijn er ook een paar die het niet willen weten dus dan houden we het toch maar geheim haha dat is ook het enige wat we geheim houden hahah moet toch lukken he ....
Tuuurlijk moet dat lukken... En ieder zijn ding toch? kWou alleen maar even kwijt waarom ik zo loslippig ben hahaha
mijn keuze zou zijn Lynn moeilijk he je mond houden.... wil onze namen ook zo graag rondbazuinen, maar ik doe het niet!
Ik hoop niet dat je voor Beau gekozen hebt want dat is ECHT een jongensnaam (mannelijk voor mooi in het Frans). De vrouwelijke (en ook wel voor mannen gebruikte) variant is BO. Maar Belle kan natuurlijk ook.. (vrouwelijk voor mooi in het Frans) Noah wordt inderdaad meestal gebruikt voor jongens en Noa voor meisjes. Ik kies voor Tess!