Het klinkt misschien heel banaal, maar ik vind het echt jammer dat mijn dochtertje niet wil knuffelen met mij. Het is nu eenmaal wel een actieve meid, maar ik zou haar soms ook eens rustig op de schoot willen nemen en wat knuffelen. Het ergste is dat ze het bij papa en oma's wel soms doet! Dan ga ik haar afhalen bij oma en dan zit ze daar heel rustig op de schoot tv te kijken, of 's avonds na de fles kan ze zo heerlijk tegen papa aan blijven liggen, maar bij mij eens de fles leeg wil ze er zo snel mogelijk weer af! Enkel als ze ziek of extreem moe is zal ze toch een beetje komen hangen bij mij... Ik word er soms een beetje verdrietig van, hangt dat dan aan mij?
Hier net hetzelfde!!! Ik geef hem nog steeds 2 flesjes puur okdat hij dan 5 minuten rustig bij mij ligt. Als die fles leeg is dan gooit hij die de lucht in en wil hij onmiddellijk gaan spelen. De keren dat hij in mijn armen in slaap is gevallen kan je op 1 hand tellen. Bij opa blijft hij gerust een half uur heel relax zitten, bij mij 1 minuut en dan begint hij te klimmen, haren te trekken of probeert hij van me af te geraken omdat hij wil spelen Sinds 3 weken kijkt hij ineens graag naar bumba en de teletubbies dus dat is MIJN knuffelmoment dat is het enige waarbij hij langer dan een kwartier rustig bij me ligt en soms zijn hoofdje tegen mij aan legt
Nee, hier net zo. Ze ligt het liefst met mijn man op de bank. Maar als ze valt wil ze mij. Maak me er maar niet zo druk om. En ben blij dat ze het rust momentje pakt, ook al is dat dan niet met mij..
Haha hier ook hoor. Tijdens zijn laatste fles is het wel lekker knuffel. Want dan is hij heel slaperig zo kom ik aan mijn dagelijkse knuffel quota. Maar verder wordt er op mij geklommen en aan mijn haren getrokken enzo
Nee en ik denk maar zo. Mij ziet hij het meeste, natuurlijk wil hij dan met opa knuffelen of even bij papa chillen. Oma word ook als klimpaal gebruikt, alleen als ze haar juwelen aanheeft blijft hij bij oma kroelen,...aan de juwelen Volgens mij komt dat omdat wij meer het verzorgende doen en in dit geval oma ook, ook al ben ik erbij. Oma doet dat graag. Bij papa schaterlacht hij ook veel meer dan bij mij. Als papa doet alsof hij niest valt hij bijna om van het lachen. Als ik dat doet kijkt hij heel serieus Het andere probleem is. Dylan kan niet stilzitten en ik ook niet. Als hij bij mij ligt heb ik altijd wel jeuk of krijg ik ineens heel veel dorst en moet ik dat glas cola hebben waar ik net niet aankan enz,... Dus 2 mensen bij elkaar die niet kunnen stilzitten werkt niet. Papa kan heel goed stilzitten dus daar vind hij meer zijn rust. En dan zegt mn vriend ook vaak tegen mij van "pffff die kan echt niet stilzitten, heeft hij van u geërfd" Tjaaaaaaa haha Maar ik ben wel degene die hem het beste getroost krijgt en degene waarmee hij het liefst rustig mee speelt. Dus ik ben voor de verzorging, het troosten en het rustig spelen. Papa is voor het knuffelen (ook niet veel hoor) en voor het wilde spelen
Jep, hier ook zo'n ongeduldige dame Ik baal er weleens van maarja, als ze niet wil, dan wil ze niet. Misschien komt het wel weer.
Herkenbaar, vooral van het zelf niet stil kunnen zitten. Of je zit wel lekker op je kont met kind, ga je onbewust zitten bedenken wat je allemaal nog wil/moet doen....alsof ze het dan "ruiken" en daardoor al onrustig worden
Hier net zo'n dame! vanmorgen zat ze heerlijk bij een vriendin op schoot, met zo'n heel lief tevreden grijns op haar gezichtje, was best jaloers Mijn momentjes met kleine meid(bijna half jaar), zijn smorgens en savonds. Ik geef haar namelijk om 8:00 de fles op bed, dan ligt zij in het midden en ik er naast(heerlijk als compensatie tegen het vroege opstaan) en savonds om 20:00 en om 23:00/30 krijgt ze op zelfde manier de fles. Heerlijk, om 20:00 lekker relaxen na drukke dag(we vallen dan allebei in slaap na fles) en heerlijk voordat ik savonds ga slapen, even lekker knuffelen. Probeer het eens, fles op bed geven, kom je zelf ook even tot rust, win win situatie
Heb hier ook zo'n eeuwige motortje in kont. Ze zit nooit stil knuffelt nooit. Maar dan ook niemand. Echt zelden even maar dan gelijk wegwezen. Op bezoek eerste 10min ze iets veerlegen dan zit ze echt stil hihi maar daarna pfff drukke dame. Ik was tijdje bang dat ze miss autisme zal hebben maar ze heet geen sympthomen van. Op cb zeiden ze dat ze gewoon te slimme te alerte baby is die niet echt stil wil zitten. Zien ze wel vaak mij babys die te vroeg zijn met alles. Cb en ha zei dat later kan het hb kind zijn op wat karaktestieken wat ze nu zien maar dan kunnen we later zelf gewoon opmerken dan valt vanzelf op met hoe ze zal zijn met jaartje of 3. Kan ook gewoon karakter zijn en hyper de pieper. Ze knuffelde hier ook niet toen ze paar maanden was.. Vinden jammer maar van andere kant due zelden momentjes zijn extra speciaal dan. En tja zo ze is en ik zou niet anders willen. Laats op schoolbezoek geweest en ze kon echt niet op schoot blijven ging krijsen en afzetten. Vloer vies, draden, directeur iets verteld we kunnen bijna hem niet volgen hihi We maken altijd grapje over waar haar uitknopje kan gaan zitten hihi Ze doet ook vaak powernep van 20 min en klaar voor volgende 4 uur.. Ik moet steeds bedenken wat ik doe en afwisselen erg creatieve mama hihi. Omdat ze dus nooit stil zit bij mij kan ik ook zo geen boek lezen ook al brengt ze uitgekozen boekje legt op knie na 2 zinnen in het klaar!! Meestal blijf ik zitten hele dan bij haar op grond. Ze klimt op mij steeds heen en weer hihi maar knuffelen nee joh.. Als ze late flesje drinkt valt ze in slaap dan kan dat even..
Hier begint hij wel heel verlegen te worden als er vreemden zijn dus dan profiteer ik wel haha erg he
'Gelukkig' meer kindjes hebben hier last van, was al bang dat het aan mij lag. Hier wordt ook nog 2 keer per dag een klein flesje gegeven, gewoon omdat het zo'n heerlijk rustig moment is voor het slapen gaan. Dochterlief heeft het draven ontdekt, ze gaat als een speer. Als ze valt en ze moet huilen, ja, dan wil ze wel even kroelen. 's ochtends ligt ze weleens lekker bij ons in bed en ze gaat steevast bij papa liggen. Ja, ben dan wel jaloers. Het is zo heerlijk, dat kleine warme pyjamalijfje tegen je aan. Ze komt trouwens soms wel een kusje geven, maar dat is ook heel sporadisch. Misschien moet ze dat ook nog leren. Ze wil trouwens wel overal naar toe gesjouwd worden. En tegenwoordig pakt ze mij bij de hand en moet ik van de bank afkomen, want ze wil mij dan wat laten zien, dus dan lopen we hand in hand door de kamer. Het is een schatje.
Tot 2 jaar wilde meneer hier ook nooit knuffelen. En nu...... is het een knuffelkont eerste klas. Als ik thuis kom van het werk komt hij echt aangerend en krijg ik een dikke knuffel en een dikke kus. En het mooiste vind ik dat hij mij over mijn rug wrijft zoals ik dat bij hem doe als ik hem trost. Ook als ik aangeef dat ik ergens auw heb, krijg ik een kus erop en de vraag of het over is ))). Zo lief! Ik hoop voor jullie dat jullie knuffel momenten ook nog kkomn )))
Ik heb hier afgelopen nacht zulke liefde gevuld hihi: Ze was erg onrustig in bed dan heeft mijn man haar bij ons genomen. Ze ging liggen we sliepen al half maar ze nog niet. Ze lag op rug en met handje heeft ze mijn wang geaait best wel lang zo lief en zacht!! Dan gooide ze zich andete kant om en deed het bij papa! Erg super schattig golf van liefde voelen we dan
Nee hoor, hier precies hetzelfde vind het zo jammer toen ze nog een baby was wou ze alleen bij mama of op mama slapen en nu zodra ik haar wil knuffelen zit ze te hijgen en te puffen dat ze weg wil. Mis het soms zo erg haha.
Hier net zo, meneertje kan heerlijk bij papa, opa of oma liggen. Denk dat het komt omdat ik 24/7 bij hem ben