Enkele symptomen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Car87, 18 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    Vanaf 2 dagen na de eisprong heb ik serieus last van misselijkheid en hoofdpijn. Daarbij komt nu (meer dan een week na de eisprong) bij dat ik een ontzettend gezwollen buik heb, geen eetlust, misselijk na eten, hoofdpijn, rugpijn, gevoelige borsten,...
    Ik weet dat dit allemaal symptomen zijn van een zwangerschap maar dit kan toch nog niet zo erg zijn!? Ik zit voor NOD. Heb al test gedaan maar die was negatief. Is denk ik ook logisch zoveel dagen voor NOD.
    Bij mijn vorige zwangerschap wist ik ook dat ik zwanger was voor ik testte. Was ook misselijk maar helemaal niet zoals nu.
    Kan iemand raad geven? Ervaringen delen?

2. xeva

xeva Actief lid

30 aug 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had na mijn eisprong enorme hoofdpijn, zere borsten en ben 1 weekend kotsmisselijk geweest (waarschijnlijk de innesteling) dus je kan zeker wel dingen voelen voor nod.. Hoop voor je dat het raak is! :)

3. tosti123

tosti123 Actief lid

8 jan 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan allemaal van de progesteron komen!

4. cheshire

cheshire Actief lid

13 okt 2015
    144
    2
    18
    Drenthe
    De enige maand waarin ik niet direct na mn eisprong misselijk was en plofborsten had bleek ook de maand waarin ik zwanger was. Er is geen peil op te trekken. Nou was het bij mij door t ontpillen sowieso een zooitje qua symptomen.

Deel Deze Pagina