Enkele vragen over FF

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Linda1975, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Ik ben eind januari na m'n pilbloeding met de pil gestopt en sindsdien ook begonnen met temperaturen, dit hou ik bij op Fertilityfriend.
    Net mijn 1e cyclus gehad, die duurde 40 dagen en er werd (volgens FF) geen ovulatie opgemerkt.

Nu heb ik aan de 'ervaren FF bezoekers' wat vragen:

- Als je ovuleert, geeft FF dat dan vanzelf aan? Bij mijn vorige staatje gaf hij het niet aan, waaruit ik concludeer dat er geen ovulatie heeft plaatsgevonden.

- Ik heb ook al via de 'Chart Gallery' andere staatjes opgezocht, om eens te vergelijken en informatie op te doen. Soms staat boven zo'n staatje '"Months TTC" en dan een cijfer erachter. Wat betekent dat?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Idd, de ovulatie geeft FF zelf aan, dus geen kruis, dan heeft FF geen ovulatie kunnen vinden. Dit kan vele redenen hebben en hoeft niet perse te betekenen dat je geen eisprong had.

Months ttc (trying to conceive) betekend hoeveel maanden iemand bezig is/was.

3. Niet meer actief

Hoe temp je?

4. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Rectaal, elke ochtend op hetzelfde tijdstip (ik zet m'n wekker).

5. Niet meer actief

Oké, dan kan het daar niet aan liggen in iedergeval..

Maar het komt wel vaker voor dat je in je eerste cyclus zonder pil geen eisprong hebt.

6. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Oh maar daar maak ik me ook niet druk om hoor.
    Ik vind het alleen wel belangrijk dat ik een enigszins regelmatige cyclus terugkrijg (ben met teunisbloemolie begonnen). Dan heb je er ook een betere kijk op zeg maar. Ben benieuwd...

Vind het wel een interessante en leerzame site, dat Fertilityfriend.

7. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Nu staat er bovenaan dat mijn VIP Trial over 14 dagen is afgelopen ... kun je dit gratis maar tijdelijk doen dan?

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, als je VIP wil blijven, moet je ervoor betalen. Het is niet zo duur, maar je moet wel een creditcard hebben. Maar ook zonder vip te zijn, markeert FF je eisprong met een rood kruis.

Deel Deze Pagina