Leden vanaf het "eerste uur": (die nog regelmatig meekletsen) Lotte - beheerder ramona - zwanger van de 4e, inmiddels de 2e zwangerschap op deze pagina djara - een volledige zwangerschap meegekletst en Iris is inmiddels 1 Sientje - moderator en ook Valentino is inmiddels 1 Kathy - moderator en Serjenka is bijna 1, tevens komt er een broertje of zusje aan Bianca - over 2 maandjes uitgeteld van een stoere vent Maryloes - Trotse mama van Milan die overigens al bijna 1 is Kiki - moderator en mem van Ilse en Leo kwebbeltje - moderator en onze site-kraamverpleegkundige en tevens mama van Eva en Isa Deb - Supermoderator, tevens mama van Dave, Ameé en Caitlin Wenniepenny - moderator en vanaf morgen mama van een ? ? Jolanda - Supermoderator maar ook mama van Manon en Aaron Leden met de meeste post: Natasja 9856 Deb 6856 sweetangel100 6313 Loeki2 5374 Nies 4436 Daphne 4400 Monika 4395 Jolanda 4174 Totaal aantal berichten: 682305 Totaal aantal leden: 6479 Gemiddeld: 105 posts per lid Gemiddeld: 935 posts per dag Groet van Kiki
huh? ik zie bij daphne toch echt 200 berichtjes meer dan dat ik snap niet waarom ik andere getallen zie hahahahah
Ja die van mij is goed! maar bij nies en Daph zie ik in de lijst meer berichtjes staan dan gekopieerd staan. hihihi nies had zelfs een topic over haar 5000 berichtjes hihihi maf toch?
Ach, daar heb je gelijk, maar ik heb het lijstje van de gebruikerslijst gehaald. Alle overbodige info ertussenuit gepoetst (sorry, daphne meegepoetst) en zo komt het dat het aantal berichten verschoven is. Daph d'r score heb ik gegokt omdat die tussen Nies en Monika in moest komen... Groetjes van Kiki PS meer weetjes? Er is iemand zwanger maar ik zeg lekker niet wie.
ik zie ook meer in de gebruikers lijst, daar had ik in gechekt.. ff aan jan vragen hoe dat kan hahahahah vind dat gek. zou ook zo even geen weetjes weten.. oja...Lotte is 9 van de 10 keer een man hahahahahahhhaahah