Jaja, ik was inderdaad elvira en daphne "kwijtgeraakt" bij het kopieren, maar er zit maar een stuk of 20 berichtjes verschil tussen gister 20:00 en nu. En volgens mij klopt dat wel hoor. Maarre, het gaat toch niet om wie er gelijk heeft of wel
nee daar gaat het niet om nee... maar er klopt iets niet.. want net na jou post zag ik het verschil al.. daarom mijn opmerkingen dat er iets niet klopte..en nies had echt niet binnen 10 minuten 600 berichten geplaatst hahahaha
Hihihi...maak ff een nieuw recent lijstje en kopieer die over die andere heen Probleem opgelost... Maarre...zo komen jullie wel aan al die posts ja Valsspelers ... hahahahhahah Elmo
We tellen op de zwangere manier! In plaats van berichten zijn het hormonen.....er gieren bij mij wel 6000 hormonen per seconde door elke vierkante centimeter.....dat telt de server vast! Ach, maakt het uit, feit dat je in de top 10 staat is al leuk! Red ik never nooit niet! (wel weer een doel om verveling tijdens verlof te voorkomen....haha...)
Nog steeds niet bekend wie de geheimzinnige zwangere is? Wordt nu wel erg nieuwsgierig..... Vertel...vertel...doe niet zo flauw.