Kan prima! Staat net weer anders onder een rokje/jurkje dan lange laarzen! Ik heb het ook veel aan maar dan wel wat hogere laarsjes dan die in de openingspost.
Verschrikkelijk, onder een jurk of rok doe je òf lange laarzen tot de knie of lage schoentjes aan. Enkellaarsjes staan echt niet.
Helemaal leuk!! Zwart jurkje/tuniekje erop met zwarte panty/maillot en eventueel een mooie sjaal. Korte laarsjes onder een jurk staan stoerder, lange laarzen onder een jurk vind ik vaak wat degelijker/truttiger Ik zeg doen!
Vreselijk Ze zijn mijn smaak al niet, en ik zou nooit enkellaarsjes onder een rok of jurk aantrekken. Gelukkig maar dat smaken verschillen.
Ik heb er te dunne benen voor dus het zou mij totaal niet staan maar eerlijk is eerlijk de enkellaarsjes zijn niet mijn smaak en ik ben meer van de lange laarsen onder rokjes/jurkjes!
Ik vind enkellaarsjes zeker kunnen onder een rok/jurk maar dan ligt het er aan hoe de laarsjes eruit zien. Deze enkellaarsjes is niet mijn smaak maar ik vind ze wel stoer en vooral leuk op iets met spijker of donkerblauw
Persoonlijk zou ik bij een rok/jurk altijd kiezen voor hogere laarzen in één (passende) kleur op minimaal halverwege de kuit, maar het liefst tot net onder de knie. Maar TS, als jij er blij mee bent: veel plezier . Het kan zeker wel.
Ik weet het, maar het was liefde op het eerste gezicht en ze bleven al 4 dagen in mijn hoofd hangen! Langzaamaan zag ik dat ze steeds meer uitverkocht raakten en toen heb ik ze maar snel besteld! haha