Ik heb iets bij de Jola besteld en de dichtstbijzijnde vestiging om het af te halen, zit in Bodegraven.. Nu zou ik het een beetje jammer vinden om alleen even voor de Jola heen en weer te rijden, dus ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hebben. Volgens mij is Bodegraven niet heel spectaculair, maar misschien weten jullie nog leuke kringloopwinkels of tweedehands zaakjes (ik las iets over De Ruiter & Co, is dat wat?) of andere dingen die verstopt zitten maar wel véél leuker zijn dan de grote winkelketens Als iemand iets leuks weet wat niet in, maar in de buurt van Bodegraven is, hoor ik dat ook graag!
Bodegraven is maar erg klein... Maar de Jola heeft super leuke dingen. Je kunt dan beter op de terug weg stoppen in Alphen daar zijn meer winkels. Ow wat wel een hele leuke winkel is in Bodegraven is de ter stal.
Heeeeee heb jij ook die leuke mint blauwe en fel roze setjes gezien?😁 ik baalde ook dat het zo ver was
Ik woon zelf ik Alphen en werk in Zoetermeer dus weet dat het niet zoveel om is. Ik zie wel dat ik ook even naar de Jola moet super leuke op de site
Je hebt ook de "kiek" in Bodegraven wel allemaal merk kleding (quapi z8 enzo) hun Zit te ook in alphen Kiek.nl
Ja kiek is erg leuk en sd creations, de V&D er zijn verder niet veel specifieke winkels andere winkels hebben ze overal wel.
Kiek heeft in Bodegraven een klein winkeltje. Voor de rest vind ik het tegen vallen. Je kan beter doorrijden naar woerden of alphen.
Ja inderdaad helaas doen wij dit jaar met zeemannen, wibra's c&a's, H&Metjes en v&dtjes hebben even niet het geld voor dure kleding. Maar dat mag de pret niet drukken.
Is ook niks mis mee toch? Zo lang hebben ze t niet aan. dochter loopt meestal in jola kleding. hardstikke leuk en niet zo duur c&a vind ik niet zo goedkoop meer zat gister te kijken voor jurkjes, betaal je ook rond de 25 voor. Voor paar euro meer heb je merk jurkje wat nog door te verkopen is.
Haha, wij doen het dit jaar dus met Jola. Die rokjes van Jola zijn trouwens ook net de rokjes die Z8 vorig jaar had! Zij hebben nu ook veel Mint / Roze. Oh en, bij de Zeeman hebben ze die setjes in het roze / grijs / zwart of / groen / grijs / zwart die veel vergeleken worden met Quapi en Z8, met van die leggings met knoopjes erop erbij. Ook helemaal leuk! Het hoeft inderdaad niet altijd duur te zijn! Voor m'n man halen we veel bij de Primark. T-shirts voor 3 euro en die blijven er prima uitzien! Ook handig voor sokken trouwens, daar is de Primark nog goedkoper in dan de Zeeman. We hebben ook 4 kringloopwinkels gevonden in Bodegraven en Alphen, dus daar gaan we ook lekker snuffelen! Yay, koopjes!
Oeps, ik zie dit nu pas We zijn zeker geslaagd! Bij de Jola m'n bestelling opgehaald en een deel terug gedaan, maar ook een aantal dingen uit de winkel gepakt Geloof dat ik 9 kledingstukken had voor in totaal 55. Daarna naar de kringloop in Alphen geweest en daar had ik de V-tech vlinder (nieuw 11 euro), de V-tech bloem (nieuw 27 euro), die rammelaar met zonnetjes (nieuw 7 euro) en 3 grote auto's voor onze zoon (nieuw waarschijnlijk zo'n 5 euro per stuk) voor maar liefst 3,90 in totaal