Enkelzijdig geboortekaartje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Z0nnebl0em, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Z0nnebl0em

19 aug 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij zijn bezig met ons geboortekaartje. Nu hebben we een super stoer kaartje ontworpen! Nu is dit een enkelzijdig kaartje, aan 2 kanten bedrukt.
    We hebben hiervoor "oud Hollands" papier, waardoor het wel echt stevig papier is.

Wat vinden jullie van enkelzijdige kaartjes? Ik denk namelijk steeds dat als iemand zo'n kaartje thuis krijgt, het aan de kant gelegd zal worden, want je kan het niet echt neerzetten. Wat met een dubbelzijdig kaartje natuurlijk wel makkelijk gaat.....

Wat zouden jullie doen???

Liefs,
    Z0nnebl0em.

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Als jullie het mooi vinden dan gewoon doen!
    Persoonlijk vind ik dubbele kaartjes altijd net wat netter, maar het is zo persoonlijk met kaartjes.

3. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Ik zou gewoon gaan voor jullie idee. Zeker niet een dubbele kaart pakken alleen omdat mensen hem dan kunnen neerzetten.

We hebben ook onze eigen kaartjes ontworpen, en laten drukken op " oud natuurlijk " papier. Sommige mensen waarmee we dat bespraken vonden dat niks voor een geboortekaartje, terwijl we nu alleen maar complimenten krijgen over de kaartjes.

Blijf gewoon dicht bij jezelf, dan zit je altijd goed.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik hang geboortekaartjes altijd een paar maanden op de servies/vitrinekast. Enkel of dubbel maakt mij niet uit hoor!

5. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben een enkelzijdig kaartje gekozen, gedrukt op stevig wit karton. Alleen maar hele leuke reacties en complimenten op gehad! Mensen vinden het juist leuk omdat het eens wat anders is dan de standaard vouw-kaartjes. Ik zeg: doen!

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk juist. Mensen kunnen 'm toch op de koelkast hangen? ;)

7. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Gewoon doen hoor! Wij hebben ook enkelzijdige kaartjes voor ons meisje straks. Alleen dan van hout

8. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wij hebben ook een enkele maar heb lang getwijfeld om dezelfde reden als jij. Toch uiteindelijk gekozen voor een enkele want gebruik je nu een kaartje voor jullie kindje of om andere te pleasen :)

Gewoon doen dus :)

9. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    De vorige keer heb ik een enkelzijdig ontwerp gemaakt. Ook dit keer ontwerp ik mijn eigen kaartje, opnieuw enkelzijdig. Wel beiden kanten full color bedrukt, en mooi geschept papier. Ik vind het lekker stoer :)

10. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Wij hadden bij onze 2e dochter ook een enkel zijdig kaartje en alleen maar leuke reacties gekregen dus ik zeg gewoon doen!

Deel Deze Pagina