Hallo allemaal, Kan ik eindelijk showen met mijn zoon en borstvoeding kan ik nergens meer het topic vinden. Hier dan een nieuwe. Nu nog hopen het me lukt met het plaatsen van de foto. Groetjes Tanna
Alweer een tijd geleden, nl toen hij 3 dagen oud was, maar vind het nog steeds een errug mooi plaatje
Wat een schatjes! Prachtige foto's! Weet helaas niet hoe ik zelf foto's kan plaatsen.... Ga ook eens goochelen als ik weer thuis ben...
@ mvs: Wat een prachtige foto echt heel lief. @ femke: Bij meer opties en dan het paperclipje gebruiken. Succes met het plaatsen van je foto Groetjes Tanna
Leuk leuk leuk! Mooie foto's zeg! Deze is nog op verkoever...het lijkt dus misschien net nergens naar maar voor mij zo ontzettend bijzonder!
Had hem laatst bij gebrek aan foto-topic (ik had hem wel gevonden, dat topic, maar was al gesloten en ik weet dat je wel kunt laten her-openen, maar vond dat toen te veel gedoe), maar gepost bij borstvoeding en trots, maar dan nu ook nog maar ff hier: een jaar borstvoeding (oftewel: foto gemaakt op Thirza's verjaardag )
Wauw 10 minuten oud en dan al aangekleed. Mooie foto's dames. Ik vergeet vaak foto's te maken als ik aan het voeden ben. Moet ik maar eens vaker doen.
heerlijke foto! ook heel de zwangerschap door kunnen voeden ? ik ga ff een leuke foto van mezelf zoeken