icandy reiswiegen hoog-laag vraag

Discussion in 'De babyuitzet' started by Chocoholic, Mar 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Hoi,
    Kan de 'lage reiswieg' van de icandy peach blossom nu nooit op de bovenste positie als ik alleen met de kleinste op pad wil?
    er zijn adapters voor de hoge en lage positie maar ik kan nergens vinden of deze beiden op de lage reiswieg passen.
    Die reiswieg lijkt iets smaller.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    Gewoon proberen zou ik zeggen, als t niet lukt merk je dat wel,,,,toch?

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Hier heb ik de icandy. Officieel past de lage bak niet in de hoge positie. Met de adapters voor gebruik van de duofunctie wil dit ook echt niet. Echter krijg je de bak er wel op als je hem als enkele wagen gebruikt. De 'lage' bak is niet iets smaller, scheelt 1/2 cm, die speling heb je wel! Als je de reiswieg boven wil hebben en een zitje beneden, dat kan niet..... Tenminste, ik heb veel geprobeerd, maar dat is me niet gelukt.
    Via mp is nu geloof ik wel een reiswieg voor de hoge positie te krijgen voor 80 euro geloof ik. De normale bak voor gebruik als enkele wagen voor iets van 95 euro. (heb daar zelf nog over getwijfeld).

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Dus eigenlijk is het antwoord op je vraag: ja, het kan!
    (al zal een winkel en de fabrikant iets anders zeggen ;))

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Tnx voor je reactie! Het is voornamelijk als de oudste straks op het kdv zit, ik met de jongste in de reiswieg ook weg kan. Dus alleen met 1 reiswieg. Maar als ik je goed begrijp kan dit dus.

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Je moet dit wel een beetje met beleid doen, maar het kan. Wieg stopzet in de houders. Klik eerst aan 1 kant vast, dan het frame een beetje aantrekken en dan kan je de andere kant ook vastklikken.
    Het is dus niet helemaal een kwestie van in 1 beweging erop klikken en klaar.... Persoonlijk neem ik dat voor lief ;)

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Haha oke. Ik ga aan het proberen als ik hem heb. Anders is een normale reiswieg ook zo aangeschaft, maar als het niet nodig is is dat beter.

Share This Page