Ik heb gisteren een samenlevingstest gehad in het ziekenhuis en nu blijkt dat ik vandaag of morgen me eisprong zou hebben. Het advies van de arts het ziet er goed uit morgen avond zou ik nog een keer gaan doen. Nu bleek vanmorgen dat mijn vriend een schimmelinfectie heeft! en er niks zal gaan gebeuren en de kans dat het deze maand raak is kleiner is voor mijn gevoel. Ik moest het even kwijt
O getver wat naar voor je! Sperma opvangen en zelf insemineren gaat zeker te ver? (Misschien een stomme gedachte, sorry)
Wanneer hebben jullie voor het laatst geklust dan? Voor de zwangerschap van ons zoontje zag het er allemaal niet goed uit. Traag ei, zeer weinig zaad.... samenlevingstest wel goed. Ik dacht ook dat het die maand noppes zou worden. Zoonlief ligt nu lekker te slapen in zijn bedje. Dussss je weet maar nooit!
Donderdag voor het laatst voor de samenlevingstest. Daarna is het er niet van gekomen helaas en het ziet ernaar uit dat het pas van de week wegtrekt
Dus donderdag voor het laatst geklust? Vrijdag samenlevingstest? Zaterdag/zondag eisprong? Het zou nog wel kunnen... zaadjes kunnen het in goede omstandigheden wel een paar dagen overleven. Was de samenlevingstest wel goed? Ik zal voor je duimen! Altijd k** als je van tevoren al verwacht dat de ronde verspilde moeite is geweest. Ik hoop dat je toch nog word verrast met goed nieuws! Ik was toen iig heel erg verrast.
Thanks! Ik heb mn eisprong gisteren later op de avond gevoeld. We gaan wel afwachten wat het gaat worden. De samenlevingstest was goed, zag er allemaal heel goed uit gaf de arts aan. Was er erg blij mee begon toch echt te twijfelen aan mezelf
Graag gedaan Als de samenlevingstest goed was heb je meer kans dat de zaadjes van de dag ervoor ook door "goed" slijm moesten Want dat is ook belangrijk... anders komen ze nergens. Hier is het deze maand ook een zooitje. Met ovutesten die uiteindelijk toch niet positief genoeg waren. En maar klussen, klussen en klussen. Dan ineens een nog duidelijkere ovutest en maar weer klussen... mijn temperatuur die mij nog niet overtuigd van een eisprong. Nouja, ik wacht ook maar af. Verwacht er nu ook niet teveel van. Ook wel een stukje zelfbescherming... kan het nooit vreselijk tegenvallen.
Dat is waar jij ook veel succes deze maand! Waardeloos dat afwachten en teleurstellingen dan kun je beter jezelf beschermen dan iedere keer weer een klap te krijgen.
als hij een schimmelinfectie heeft, dan heb jij het ws ook. Ik zou het er gewoon op wagen, niet geschoten is altijd mis. En jullie beiden laten behandelen voor die schimmelinfectie! Dus niet alleen hij.
Doen we ook voor de zekerheid. Voor mij is het niet zo`n probleem alleen bij hem doet het echt pijn vandaar dat hij het niet wilt. Wat ik eerlijk gezegd wel snap ziet er heel erg geïrriteerd uit.