Sylvano is naar oma, wij gaan vanavond uiteten en daarna willen we Nijmegen verkennen, beide nog nooit geweest met de vierdaagse. Maar ik kan me niet voorstellen dat je op maandagavond ook kan stappen maar schoonmoeder zei dat, dat prima kan! En waar gaan jullie dan uit? En is de uberhaupt wel wat te doen ?
Hahaha, er zijn zomerfeesten, is de hele dag door wat te doen. Zou gewoon de stad in gaan en dan ga je gewoon kijken waar jij vind dat de leukste muziek gedraaid wordt... Oh ja, als je je niet kan voorstellen dat er op maandagavond niks te doen is, dan moet je vooral niet schrikken van de drukte, want denk dat er meer dan 100.000 feestgangers rondlopen... Heel veel plezier! Want de zomerfeesten zijn echt super!
Haha dat gaat echt helemaal goed komen hoor! Wij vinden aan de Waalkade altijd erg gezellig. Hier is de donderdag favoriete dag! Maak er een mooie avond van en ik weet zeker dat je volgend jaar weer terug komt. Het is een waanzinnig feest.
Het is mooi weer dus het zal wel superdruk zijn, en inderdaad: overal is wat te doen de hele week lang en dan ook vooral buiten met live muziek etc. tot ongeveer middernacht, daarna gaat het binnen ook nog door.