Ik heb altijd schoenmaat 39 gehad. Tot ik ben bevallen van Sem. Toen kon ik al m'n schoenen weggooien en nieuwe kopen want ik had opeens maat 40! Ik dacht dat het een bakerpraatje was maar ik heb het dus echt! Nu Tess geboren is weer! Ik zit nu op 41! Maar goed dat ik niet nog 6 kinderen wil..... Zijn er meerdere die dit hebben?
Ik en mijn zus zijn beide een halve maat groter geworden (39,5 naar 40 in mijn geval)... Gelukkig bij mijn 2e zwangerschap niet nog een keer... Het uitzakken van de voet (want dat is het) komt door het gewicht wat op de voeten komt te staan. De meeste vrouwen hebben hier geen last van maar helaas een aantal wel. Het is permanent.
Ik heb het ook, maar niet een hele maat. Heb zelf trouwens het idee dat mijn voeten gewoon zijn ingezakt door het gewicht van de zwangerschap. Had namelijk vrij holle voeten en nu minder....of ik verbeeld het me, heb namelijk ook geen before and after foto of zo
Hier ook hetzelfde verhaal. Ik had 39,5-40, en na de zwangerschap 41. Een deel daarvan was vocht&vet, dus na een jaar wel weer terug naar 40,5. Maar mijn oude schoenen passen alleen degenen die echt ruim zaten daarvoor.
Ik had/heb het ook, hoor Had altijd 38/38,5 en nu toch echt 39. Ach ja, gelukkig door die halve maat had ik al wat schoenen in de kast staan die voorheen eigenlijk net iets te groot waren en die nu perfect passen, hahaha!
Ik hoopte eigenlijk dat het niet permanent is, maar zo te horen wel vaak Nu zit ik dus met een kast vol te kleine schoenen boehoe
Grappig... ik ben een maatje kleiner geworden na de zwangerschap/bevalling van Louise. Had voor die tijd maat 39 en toen (en nu nog) maat 38.
nou wat gek.. Ik heb het ook. Bedenk me nu pas dat het na de bevalling van de eerste is gebeurd. daarvoor altijd 38,5/39 en nu maat 40.