ENORM BUIK PIJN

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door veroke, 9 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    hello, :D
    ik ben al in cyclus 3 en hebt al meer dan 1 mand zo zeer aan de onder buik. :oops: ik hebt mijn NOD gehad op 1 januari maar 24 uur maar en bijna nieks vind het zo raar. Soms kom ik s'nachts wakker van de onderbuik pijn. Ik hebt op 5 januari een urine test gedaan predictor, maar negatief ik dacht het al hoor, want ik had mij NOD gehad een dag :) maar toch gehad. ik hoor van veel da als je zo pijn aan de onderbuik hebt, is omdat je baarmoeder aan het grooie is. Daarom ik weet niet meer wat :(: hebt tandpijn ook en soms misselijk en moe. ben ik nu zwanger of niet. Volg de urine test niet maar volgen de gevoelens in het licham wel; mij borsten zijn heel dik, mij buik is heel verdikt zo in de juiste forme allemaal de onderbuik maar ik het negatief test en een dag nod gehad :cry:
    ik zou mss beter eens een bloedtest moeten doen maar ik ben zo bang van de stik van een pikuur :) ga wachten tot de 27 moet dan weer mijn NOD hebben.WAT DENKEN JULLIE :(: help me plaese
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou die test laten doen. Het kan zijn dat je nog niet genoeg hormoon hebt aangemaakt om een positieve test te krijgen.
    Maar dat je zo weinig gevloeid hebt kan ook door stress komen.
    Kan ook zijn dat je te graag zwanger wilt zijn en dat je daarom alles gaat voelen.
     
  3. Duim

    Duim Actief lid

    28 dec 2005
    162
    0
    0
    Groepswerker Jeugdhulpverlening
    Hey Veroke,
    Wachten tot de 27ste lijkt me moeilijk. Ik zou dat niet redden iig. Het zou kunnen dat je zwanger bent. De enige manier om daar achter te komen is dmv testen thuis of bij je arts. Soms hebben vrouwen te weinig HCG hormoon in de urine en testen ze dus neg. terwijl ze wel zwanger zijn. Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. (Wil je geen valse hoop geven) Misschien heb je last van een lichte buikgriep oid. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, veel succes met testen!
     
  4. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Succes veroke

    ik hoop voor je dat het raak is. Hou ons op de hoogte ....

    ........... :eek: spannend :eek: ...........

    groetjes natas
     
  5. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    is je lichaam niet aan het ontpillen veroke ?is toch niet zo heel lang geleden dat je gestopt was met de pil,ik probeer mee te denken ,een vrouwe lichaam zit soms zo raar in elkaar,tenzij je inderdaad te vroeg hebt getest de vorige keer ,anders ga is langd je huisarts misschien weet die raad.
    groetjes jacky
     
  6. Niet meer actief

    Ik weet niet wat het beste is om te doen. Maar een bleodtest kan wel uitsluiting geven of je wel of niet zwanger bent
    succes en hou ons op de hoogte hoor
     
  7. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi,

    Ik zou in ieder geval naar de huisarts gaan. Het is niet om je bang te maken, maar zoveel buikpijn is niet goed. Misschien is het wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, of een windei. Pijn dient altijd naar gekeken te worden!

    Groetjes
    Juut
     
  8. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    dank u iedereen,
    je kan niet denken he bang ik ben van arts is gelijk welke, van tandarts ben ik niet bang maar hij weet het geen pikuur :) ik ben al 20 jaar niet naar een gynecolog geweest kweet had beter eens geweest voor ik stopt met de pil, maar ja durf niet en durf ook mij kleren niet afdoen voor iemand vreemd :) :x ik ga tocht moeten gaan é zo kan da niet verder hebt veel te veel pijn da stop niet. Ik ga morgen bloed ga nemen bij de huis arts :) hopelijk val ik niet flauw bij het prikje :) ik ga hem zeggen da ik zo zeer an de onderbuik hebt ook maar ik doe mij kleren niet af hoor :) ben zo bang en zo beschaamd warrom weet ik het niet. dank u aan iedereen mss al die paniek voor nieks maar ik wil het weten denkt aan nieks anders meer, kom zot warrom zo pijn in de onderbuik. :(:
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik zou niet al te lang wachten om naar de Huisarts te gaan, zoals je beschrijft heb je behoorlijk er last van.
    Ik wil je niet bang maken, maar voor het zelfde geld kan het van alles wezen.
    Dus een bezoekje aan de Gyn zou echt niet kwaad doen, en je hoef je niet te schamen voor die mensen, ze zien dagelijks tientallen vrouwen.
    Het is hun vak en is voor hun normaal en ze zijn er voor om alles zo goed mogelijk te laten verlopen zoal voor jou en of zwangerschap.
    Misschien is er wel een vrouwlijke gyn kun je altijd na vragen.
     
  10. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Veroke,

    Misschien een geruststelling dat een gynaecoloog niet alleen jonge vrouwen ziet die zwanger willen worden, dat is eigenlijk maar een klein deel van het werk. Ze zien allerlei soort en slag vrouwen, van jong tot zeer oud. En geloof mij maar, je moet 3 vagina's hebben, willen ze schrikken of toon je ze voor het eerst iets aparts!


    Groetjes
    Juut
     
  11. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    ja ja ik hebt gedurf maar ja weet nog niet veel meer. de dochter is mee geweest ik moet gaan :) ja hij heeft bloed genomen. Heeft zo overal op de onder kant van de buik zitten duwen, heeft gevraag of ik mooie regels gehad en da JA echt proper zo rose niet vuil, ik had da nog nooit zo gehad zo klaar :) en er zit wel kans in zegd hij dat ik zwanger bent, moet nu woensdag avond vanaf 17 weer gaan voor de uitslag, hoppelijk is het goed. Als het negatief is ga ik tocht moeten gaan naar een gynecoloog om te weten hoe kom da ik pijn hebt aan de onderbuik al meer dan een maand. Hij heeft gezegd da nog gebeurd is bij mensen die hij kent da ze 1 of 2 dagen regels gehad hebt maar ook heel proper bloed echt rose en die zwanger warren. wat spanning tot woensdag. en bloed nemen doe wel pijn hoor hoppelijk moet ik het niet meer doen mij arm kom al blauw, jaja ik kweet ik ben een schetebroek :) hebt het tocht overlevende zonder flauw te vallen gewoon aie gezegd :)
    ik kom het direct schrijven als ik het uitslag weten. DANK U VOOR JULLIE STEUNEN
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    sterkte meis hopelijk is het de uitslag die je graag wilt horen :)

    gr debbie
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Goed zo!
    Eerste stap heb je genomen, het is gewoon belangrijk als er wat is en vooral echte pijn die aanhoud dat je naar een art gaat.
    Daar zijn ze voor, maar ben heel benieuwd wat voor uitslag uit je bloedtest komt.
    In ieder geval succes!
     
  14. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Goed gedaan meid,
    Nu zullen we duimen dat het een goede uitslag is voor je!!

    Groetjes
    Juut
     
  15. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hier nog een duim.
    Laat je gauw iets horen?

    Silly
     
  16. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    dank u iedereen, ik ben zot aan het worden nog een dag voor ik de uitslag weet, mar da is lang hoor :) hebt de hele nacht niet kunnen slapen en nu ben ik dood moe :confused: klat morgen direct iets weet als ik de uitslag weet. ANDERS is het weer wachten tot 27 januari. tot morgen iedereen en dank u voor de steun
    veroke kusses
     
  17. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    hello,
    ik ben zo zenuwachten hoor :D nog een beetjes meer dan vier uur wachten tot ik de uitslag kan weten van die bloedtest :( hoppelijk is het wat ik graag zou horen, ik ben het bijna zeker dat ik zwanger bent, voel gewoon dat er iets vreemd is in mijne buik al bijna een maand. ben zo zenuwachten. Tot straks voor de uitslaag
    groetjes
     
  18. veroke

    veroke Lid

    5 jan 2006
    14
    0
    0
    ja denkt dat ik moeten wachten tot 27 januari. He test is negatief maar sta op mij blad 2 5-50 ML twijfelachtig ( control na 1 week) vind da buik pijn tocht zo raar maar ja kan van de tress zijn zegd de arts.
    allez niet anders doen dan wachten é. find het raar wat op blad sta zal de vlgende keer na gynecoloog gaan an de plaats van naar een arts.
    en lik zeg nu ga de minder an denken en de moed niet op geven ben maar aan ronde 3 nu groetjes
     

Deel Deze Pagina