Helluppppp! Komende week wordt onze kleine man alweer 2 jaar oud!! Wat gaat dat toch enorm snel!! Nu willen we hem graag laten trakteren uiteraard,maar ik ben zo a-creatief als wat dus heb echt totaal geen ideeen! Kunnen jullie me misschien aan een leuk betaalbaar en vooral SIMPEL idee helpen??? Hij zit in een verticale groep,dus de leeftijd varieert van 0 tot 3 jaar. Ik hoop dat jullie wat leukst weten,kom maar op!
Op mijn werk op het kdv zijn het vooral uitdeelzakjes met kleine speeltjes erin. Wat ik altijd wel heel leuk vind zijn de miniboekjes van Dikkie Dik. Kun je geloof ik bij de boekhandel kopen. Ik heb zelf één keer sleutelhangers van Cars gemaakt met speksleutels eraan, vond iedereen erg leuk en een keer een uitdeelzakje, omdat ik toen hoogzwanger was.
Je hebt nodig: vouwblaadjes en wcrolletjes naar het aantal personen die getrakteerd worden. huishoudfolie chippies/snoepjes naar keuze Dan maak je voetjes van vouwblaadjes, en getekende gezichtjes op hoofdjes met konijnenoren. plak de voetjes aan de onderkant van de wcrol zodat deze dicht is. vul dan de wcrol met lekkere snoepjes/chippies/etc. en dek af met een klein stukje huishoudfolie. Plak aan de achterzijde het hoofdje met de oren er aan vast. Zo heb je een konijnje met een gevulde buik! Je kan ook de wcrolletjes met vouwblaadjes versieren of verven in een leuke kleur! Succes!