Enorm gekwetst

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Misschien een idee om het van je af te schrijven en de brief/mail aan haar te geven/sturen? Misschien word het dan makkelijker om het er nog persoonlijk met haar over te hebben.

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zus na dit niet eens de moeite zal nemen om jou te bellen (om aan te geven hoeveel het haar spijt) dan is ze het echt niet waard....

Maar daarnaast moet je aan je eigen gevoel denken; waar voel jij je nu het beste bij en hoe kun jij je gevoel weer wat beter krijgen voor jezelf... neem de stappen die jij daarvoor nodig hebt, in je eigen belang... je zus denkt blijkbaar ook alleen maar aan zichzelf.

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat erg zeg... helaas weet ik goed hoe je je voelt. Ik denk dat je het beste naar je zus toe kan gaan (als dat mogelijk is) om het te bespreken. Dan kan ze ook zien dat het je zo veel pijn heeft gedaan. Veel sterkte ermee!

4. Mnon

Mnon Niet meer actief

Het betekend in ieder geval dat jij boven hun uitstijgt qua leven! Jij heb het waarschijnlijk leuker en beter voor elkaar dan dat zij hebben.
    Wat dat betreft winst voor jou! Zwaar kinderachtige van vooral je moeder! Zielig dat ze dit nodig vond!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Als ik me niet vergis heb je wel vaker hier het een en ander los gelaten over de kinderachtige roddel en kwets partijen van je moeder en zus?

Ik denk dat aangezien de kans groot is dat jou moeder haar allang ingelicht heeft over dat ze per ongeluk (expres?) dit bericht naar jou gezonden heeft dat je zus het weinig kan schelen dat dit gebeurt is, ik denk dus ook dat ze jou niet gaat opbellen.

Denk je dat er iets gaat veranderen als je haar opbelt om te vertellen wat het met jou doet?

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

He bah... hoe oud zijn ze zeg? :x

Ik vind dat je ontzettend goed en sterk hebt gereageerd naar je moeder toe! Chapeau :cool:

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb net met haar gepraat, en alles eruit gegooid zonder schreeuwen of huilen. Ik heb geen emotie getoond.
    Ben echt helemaal leeg, een enorm fijn gevoel.

Ze willen weten wat ze kunnen doen om het goed te maken, ik kan dat nu niet vertellen. Ik heb er geen vertrouwen meer in, en dat gevoel van vertrouwen wil ik ook niet meer hebben. Ik weet dat ze niet zullen veranderen.

Ze zijn betrapt en dat proberen ze nu te redden, zodat ze zich zelf weer goed kunnen voelen.

8. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Fijn dat je het er uit heb kunnen gooien.
    Snap ik helemaal, dit moet sowieso eerst slijten.
    Heb een vergelijkbaar iets gehad met mijn zusje. Hoef daar voorlopig ook echt geen contact mee.

wat ik me nou eigenlijk afvraag, heeft je moeder dat in een PB gestuurd via Facebook of echt op je pagina?!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Via een pb op facebook, ze had het naar mijn zus moeten sturen maar het kwam bij mij terecht.

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Oké, ja dan vraag ik me af of ze dat express heeft gedaan, denk het haast wel. Lijkt me zo erg om dat te moeten lezen van je moeder :(

11. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat heb je dat goed gedaan. Knap van je. Ik denk ook dat ze zichzelf weer goed willen voelen. Heel logisch dat je ze niet meer vertrouwd. Sterkte met alles

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bedankt, moet zeggen dat ik me ook sterker dan ooit voel.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik zou er geen woord meer aan vuil maken, dat wordt toch onderling besproken. Zo zijn mensen of niet. Persoonlijk zou ik ze voor verlopig van fb af knikkeren en geen contact meer willen. zelf zo min mogelijk op fb zetten.

Je moet doen wat je wil, waar jij uiteindelijk denkt gelukkig van te worden, maar neem wel mee dat dit gedrag, wat je ook zegt, niet zal veranderen. Ze worden alleen voorzichtiger.

Mensen die het dichtst bij staan, kunnen je het meeste pijn doen.
    Succes!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Niet te geloven..
    Jij hebt ontzettend goed en volwassen gehandeld. Maar jeeeeee wat een losers zeg. En goedmaken? Je kunt bij mij heelveel goedmaken, maar achter mijn rug gaat zitten lullen, dat kun je toch niet goedmaken? Dat gaat toch niet per ongeluk??
    Gatver, wat een nare mensen:(

15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens.

Sterkte met bedenken wat je nu nog van ze wil en hoe je het wil.
    Makkelijk is het in elk geval niet, maar hoe je het went of keert, jij hebt niks fout gedaan.

Deel Deze Pagina