ik wilde een zwangerschapcurses gaan doen maar nu blijkt dat de verzekering niets vergoed. ben bij menzis verzekert zijn er nog meer die dit niet vergoed krijgen? groetjes elise
Wordt bij mij ook niet vergoed, maar zo duur hoeft het niet te zijn hoor. Als je de gewone gym doet (van de thuiszorg bijvoorbeeld) dan kost het heel weinig.
Ik kreeg hem ook niet vergoed de vorige keer, maar als je lid bent van het KRuiswerkservice krijg je vaak wel flink korting... Ik geloof zelfs de helft... Ik dacht dat ik uiteindelijk iets van 75 euro betaalde voor 10 lessen voor de bevalling en 5 erna... Op zich niet duur, dus. Voor het lidmaatschap van Kruiswerkservice kost 16 euro per jaar, en ik moest toch lid worden anders kon ik geen po lenen... Ik ben er zelf nog niet uit of ik weer dezelfde cursus ga doen of misschien iets anders... Ik moet donderdag naar de bekkenfysio voor mijn plasprobleempje (lees: Ik plas in mijn broek.. )en zij geeft ook cursussen dus ik ga haar eens vragen hoe die cursus is...
Ik heb me aangemeld bij kraamcentrum DAT en dan betaal je voor de yoga maar 25 euro ipv 125. Misschien dat je eens bij je kraamcentrum kunt informeren of zij ergens een afspraak/samenwerking hebben met gym of yoga.
ik moet 182 euro betalen, voor 8 lessen vóór, en 6 ná de bevalling. vind ik echt NIET goedkoop hoor.... (is gym via de thuiszorg)
Hier word het ook niet vergoed,maar dat is nooit met dit volgens mij hoor! Ik heb even gekeken op de website waar ik het zou gaan doen en dat kost 85 euro voor 10 lessen voor en 6 na de bevalling. Valt mee de prijs!
Dat is inderdaad behoorlijk duur! Ik heb even op de site van de thuiszorg Groningen gekeken en hier betaal je er 27,50 voor. Dan heb je 10 lessen van een uur. De na-gym heb ik ook gedaan. Dat waren 5 lessen van een uur voor 40,- Nu doe ik yoga en dat kost 95 voor 10 lessen.
Als het via de thuiszorg gaat, kun je vaak lid worden. Dat kost dan een tientje per jaar. Maar heb je wel korting op de cursussen, dan kan soms schelen. Ik was 70 euro kwijt voor 11 lessen voor de bevalling en 1 reunie. (buiten thuiszorg om)
ik ook niet ben bij agis verzekert en moet het zelf betalen maar ik ben zo blij dat ik het toch heb gedaan... donderdag aanstaande is de laatste les puffen met d epartners erbij en tis gewoon super gezellig en heel leerzaam.... vooral dat puffen enz... ik deed er eerst behoorlijk lacherig over en was niets voor mij maar ben zo blij dat ik toch gegaan ben... echt aanrader
had eigenlijk nooit gekeken of ik een zwangerschapscursus vergoed kreeg van verzekering. Wij waren aan het kijken voor kraamzorg en bij het uitzoeken zagen we dat we bij het bureau waar nu staan ingeschreven de curcussen gratis of tegen kleine vergoeding van 10 euro aanbied. Dus dat is wel geluk als ik nu lees wat zo'n cursus normaal kost
85 euro voor 6 lessen van ruim anderhalf uur.... we zijn meestal na 2 uur klaar en dan de 7e les is een terugkomst met alle babytjes
Ik doe nu ook de zwangerschapscursus.. via thuiszorg.nl . en ik hoef niks te betalen.. misschien een idee?