Vermoed dat het ze niet zozeer zal gaan om de gratis foto's, of waardebon, of iets dergelijks. Vermoed dat het als ik je reacties zo lees vooral gaat om de schuld vooral niet bij hun eigen te leggen van alles wat er gebeurd is. En zeg nou zelf, het doet jouw diep van binnen wss pijn dat het kindje er iets aan over gehouden heeft (voor zover dat überhaupt jouw kat te verwijten valt, want dat betwijfel ik ten zeerste) en dat de foto's niet naar wens zijn. Meer een typisch gevalletje alles is altijd iemand anders zijn schuld (ook al neem ik mijn hondje onaangekondigd mee, en gooi ik mijn kleinkind tussen een vechtende hond en kat, dat is echt niet mijn schuld!) en om je dan helemaal een rot gevoel te geven, ook nog even de foto's afkraken, want stel je voor dat diegene die ik de schuld geef en een schuldgevoel probeer aan te praten zich nog niet slecht genoeg voelt! Waar was moeder eigenlijk toen de kat de hond aanviel? En waarom had oma en de hond en het kind? Sorrie maar honden kunnen net zo goed rare capriolen uithalen zoals ineens weg rennen etc. Bijv door een kat op de trap, aangezien ze hem aan de lijn had waar had ze dan het kind zo snel gelaten? Ik zou gezien de beweringen wel een foto van de beet willen hebben en van de broek, wie zegt er dat die hond niet jaloers is op de aandacht die naar het kind gaat en hem in een onbewaakt moment gebeten heeft na de fotoshoot? Aangezien de hond blijkbaar totaal niet alleen kan blijven, is hij gewend om alle aandacht te krijgen! Probeer het van je af te zetten, ze zijn het niet waard!
Wat een (******). Zoals hier voor ook al gezegd, niks is goed en alles is andermans fout. Ze wil alleen maar jou een slecht gevoel geven, dus lekker laten gaan. Jij weet zelf wat er gebeurt is en wat de kwaliteit is van de foto's die je hebt aangeleverd. Ook niet aan jezelf gaan zitten twijfelen ofzo, want dat is gewoon wat ze willen. Je reactie terug was precies goed denk ik zo, verder niet meer reageren.
Oma deed eigenlijk alles, heeft de shoot geregeld, betaalde e.d. ze kwamen binnen en oma ging op de poef zitten en had de hond aan de lijn naast zich en moeder gaf het kind aan oma om haar jas uit te doen. Kindje zat met het gezicht naar oma toe op schoot. Moeder moest van mij alleen mee omdat ik niet zomaar zonder toestemming foto's ga maken van kinderen. Maar goed moeder was alleenstaand, oma was alleenstaand, grote mond met grove taal kwam eruit... ik zal wel niet de enige zijn die problemen met hen heeft. Pittige asociale mensen zijn het. Echt schuldig voel ik me niet, misschien raar, maar heb echt totaal niet het gevoel dat het mijn schuld is. Wel voel ik me rot voor dat zoontje, niet door de val maar door het hele hysterische gedoe om hem heen, scheldende moeder, huilende oma... En ja ik voel me rot aangezien mn foto's zijn afgekraakt. ik kreeg letterlijk de tekst "de foto's zijn vreselijk". Dat doet je wel wat ja. Dus als haar doel was dan is het gelukt.
Jeetje wat een nare situatie. Kun je niet i.p.v. geld terugbetalen een korting geven. Zodat beide partijen er iets leuks aan overhouden
Geld terug geven Zulke figuren zouden van mij helemaal niks terug krijgen. En TS heeft een waardebon aangeboden en die wil mw niet. Ik zou het dus lekker zo laten. Gevalletje dikke middelvinger En TS, niet rot voelen. Grote kans dat ze je zo alleen proberen te pakken en ze de foto's wel leuk vinden. Die gasten zijn gewoon pislink om de hele situatie en zullen echt niet toe gaan geven dat ze ze mooi vinden hoor
Fijne dat het met de kat weer helemaal goed is! Maar wat een mensen dat is niet netjes van ze, wij hebben ook katjes en heel wat jaren en nog nooit een blauwe plek van ze gehad! Moet ook zeggen dat je eerder een haal krijgt dan dat ze echt bijten.(tenminste de onze moet je heel wat voor doen voor ze je pijn doen/ ook al onze andere katjes die we hebben gehad) Ik denk eerder dat de hond het kind heeft gebeten. Volgens mij maakt het niet meer uit wat je voor ze doet ze zullen nooit tevreden zijn! Wanneer je de foto's gratis zou doen zouden ze nog zeuren (niet doen hoor!!!) Gelukkig komen er nog lieve leuke mensen langs. Probeer je er niet te druk om te maken en geniet van de feestdagen!
Kijk, daar heb je het al. Niks van aantrekken, die had wss gedacht dat jij nu direct zou aanbieden dat je het geld zo snel mogelijk terugstort. En wees niet bang voor negatieve recensies, er zijn genoeg mensen die wel tevreden zijn toch? Die hebben wel een mooie foto in hun huiskamer hangen. En zeg nou eerlijk, zoals die mensen overkwamen en deden, hun kennissen had je liever niet over de vloer gehad denk ik
Ik zelf zou het geld niet terug geven. Hun hebben zelf de keuze gemaakt om hun hond ongevraagd mee te nemen en jou eigenlijk voor het blok te zetten. Misschien kun je er wel een briefje bij doen bij een volgende shoot zoveel procent korting ofzo?! Ben je nu niet je verdiende geld kwijt en kom je ze toch tegemoet op een andere manier.
Lees nu pas je berichtje over hoe ze verder heeft gereageerd! Die korting bon zou ik idd ook niet hebben gedaan nee!!!!
Troost je. Juist door haar woordkeus ('vreselijk') weet je dat ze uit haar nek kletst. Als ze 'een beetje tegenvallen', dan is dat nog geloofwaardig. Maar ze zullen echt niet vreselijk zijn. Nare lui. Jammer dat je er mee te maken hebt gehad. Nog een vraagje: Je zei, dat je via via aan je klanten komt. Vrienden, familie, kennissen, etc. Hoe kom je aan deze lui? Ik vraag dat, omdat je misschien kunt voorkomen, dat ze nu gaan klagen bij de gene, die jou heeft gerefereerd.
Ik sluit me overigens aan bij Evientje. Waar ik aan zit te denken, is dat er nádat ze bij jullie weg zijn gegaan, nog een woordenwisseling tussen moeder en dochter is geweest, waarbij dochter moeder nog maar even de schuld van alles heeft gegeven. En dat dit de reactie van moeder is. JOU de schuld geven. Want dan is het niet háár schuld. Sommige mensen zijn zo.
Een vriendin van mij komt regelmatig voor wat foto's en die is een keer tijdens haar zwangerschap op de foto gegaan met haar buurmeisje die ook zwanger was. haar buurmeisje is weer "bevriend" met de moeder van het jongetje waar het hierover gaat en haar moeder (de oma) heeft toen volgens mij een keer die foto's op FB zien staan en nam uit zichzelf contact op met mij. Niemand heeft mij "aanbevolen". Ze heeft mijn naam onderin de foto zien staan en is gaan zoeken op FB. Zo is het balletje gaan rollen eigenlijk. Zo rolt hij wel vaker haha. Ik heb het links laten liggen. Ze heeft me eergister nog zwart zitten maken toen ik een oproepje op een FB pagina plaatste met daarin dat er de volgende dag een afzegging was en of iemand dat plekje wilde hebben. Vervolgens was het een stormloop aan mensen die dat graag wilde en dan komt zij ertussen door met "nou ik heb 25 euro betaald en voor wat...?!?!" Dus ik heb haar even gewezen op het contract dat ondertekend is waarin staat dat we elkaars namen intact zouden houden en dat het me verstandig leek dat we het verder laten voor wat het is, zeker aangezien het verhaal voor haar schadelijker is dan voor mij. Nou toen was ze toch wel lichtelijk op dr pikkie getrapt want ik zou haar aan het bedreigen zijn enzo... gelukkig stond het op een publiekelijke facebookpagina en was voor zover ik weet niemand het met haar eens en er waren nog genoeg mensen voor het plekje die ik ook nog datzelfde uur gevuld had. Dat het nog zo'n staartje kan hebben zeg... wat een mens!