Hallo Mijn vriendin wil graag zwanger worden en heeft gister avond een test gedaan. Na lang wachten kwam er een vaag streepje, daarom vanmorgen nog eens een test gedaan. NOD is vandaag. Deze test is van de DA (heb ik zelf geen ervaring mee) het streepje kwam na 15 minuten ongeveer en is licht roze, de foto is van ongeveer 20 minuten na de test. Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 425368
Hii, het lijkt op een tweede streepje. Omdat hij zo licht is kan zijn dat het uitloopt toch in NOD (vroege miskraam). Ik zou vanaf nu elke ochtend met ochtend urine een test doen, wanneer je twee vette strepen hebt is het veilig en ben je zwanger. Succes, duim voor je! Ik kan pas na het weekend testen:x
Deze lijkt mij een streep, en ze zeggen steeds een streep is een streep en dus positief! Maar spijtig genoeg moet ik mijn nare ervaring hiermee meedelen en deze streep heb ik vorige keer ook gehad (ook wel een dag voor NOD) Bij mij is het uitgedraaid op een vroege miskraam. Wat NIET wil zeggen dat dit hetzelfde uitdraait. Ik duim alvast mee en ik zou zeggen nog eens testen na dat je een paar dagen overtijd bent!! succes!!!