& we blijven maar afvallen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hellowkes!

Momenteel is er eentje "jarig in mama's buik" want hij/zij is 9weken oud vandaag! :D

Alles loopt tot nu toe vlotjes.. alle ja, vlotjes, tot nu toe geen bloed verloren (in april miskraam gehad op 8 weken) dus dat is al goed nieuws! (een paar dagen terug enkele druppeltjes maar daarvoor ga ik niet flippen) Hoesten doet wel verschrikkelijk veel pijn (iemand een ideetje hoe dit komt?)

Bij mijn vorige zwangerschap had ik rond 7 weken al super veel honger, iets wat nu niet het geval is. Ik ben zoooooooo misselijk, en geen enkel trukje helpt (beschuit eten bij het opstaan,..). Bij Kerst super veel moeten overgeven en ik ben ondertussen 2 kg afgevallen!!

Is dit wel goed voor de baby? Ik ben altijd een makkelijke eter geweest, ik weeg ook al heel mijn leven 5kg teveel maar nu.. dit lijkt wel een goed dieet :( k maak me echt zorgen!!!

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ben bij me kleine meid 8 kilo afgevallen, toen ik 30 weken was kwamen de kilo'tjes pas. Uiteindelijk toch nog 14 kilo erbij! Denk niet dat je je meteen teveel zorgen moet maken, en anders je vk even bellen. Je kan er niks aan doen. Proberen kleine beetjes te eten, alles wat binnen komt is maar mooi binnen. Weet het is niet zo makkelijk heb tot 18 weken kotsberoerd rond gelopen, maar het is goed gekomen.

Succes!!

3. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    hier ook in het begin 4 kilo afgevallen waarvan er nu weer 2 bij zijn.

het is niet erg dat je afvalt.. als je zo misselijk bent dan krijg je gewoon niets binnen.
    je zou de verloskundige kunnen bellen om te vragen tot hoe ver het mag gaan tot je medicatie nodig hebt voor tegen de misselijkheid.
    je kleintje pakt wel wat hij/zij nodig heeft maar dat gaat ten kosten van jou dus probeer wel genoeg te drinken zodat je niet uitdroogd.

4. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Maak je daar geen zorgen over, je baby houden ze goed in de gaten en als daar wat mee zou zijn qua achterstand melden. Ze het wel. Ik ben in het begin ook begonnen met afvallen zelfs tot 7 kilo minder, al mis ik ze niet :)! Inmiddels wel weer wat aangekomen en nu nog 5,5 kilo minder dan voor mijn zwangerschap, maar bij de echo afgelopen week bleek dat de kleine nog prima op schema zit!

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Als het hoesten pijn in je buik, onderin, geeft zijn dit je banden. Sommige zullen dit erg vroeg vinden, maar ik had het bij beide zwangerschappen al heel vroeg. (Vanaf een week of 6) Dit is niets ernstigs en kan geen kwaad.

Hou in de gaten of je niet uitdroogt en of het spugen niet te lang aanhoud of te erg wordt. Tot die tijd kan het geen kwaad. De kleine neemt wat hij/zij nodig heeft (uitzonderingen daar gelaten).
    En verder wat de rest zegt.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ben bij alle drie de zwangerschappen tot vijf kilo afgevallen... gewoon omdat de baby's dat van me namen. Ik at gewoon normaal, gelukkig nooit misselijk geweest ofzo... maar dus wel alijtd eerste weken afvallen en daarna groeien...

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Bedankt voor de reacties!

14jan moet ik terug naar het ziekenhuis voor een echo :) Ik heb al medicatie gekregen maar dit helpt niet echt Ik zal dan meer info vragen! Ik ga zeker meer proberen te drinken (dit deed ik voor mijn zwangerschap al te weinig)

en het zal dan wel bandenpijn zijn! Het is echt een zware steek richting mijn heupen.

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben nu bijna 13 weken en ik ben niks aangekomen tot nu toe ^_^ Ben zelfs 3 kilo afgevallen. Had 3 weken geleden last van buikgriep en was alleen die dag al 2.5 kilo kwijt. En sindsdien in totaal 3 kilo kwijt, en ik kom niks aan. :) Komt er vast wel weer bij. Dus ik maak me niet echt zorgen. Zolang de baby maar doet wat hij/zij moet doen, dan vind ik het best.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier ook herkenbaar hoor!
    Bij de eerste zwangerschap 5 kilo afgevallen in de eerste 14 weken.

Nu ook alweer bijna 2 kilo afgevallen.

10. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
  11. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    gefeliciteerd met je zwangerschap meid..
    zelf ben ik ruim 18 weken zwanger en ook nog steeds extreem misselijk .. bij mijn vorige twee zwangerschap heb ik dit ook absoluut niet gehad en had ik juist extra veel eetlust en kwam veel aan..nu al 10 kg afgevallen. Maak me er maar niet zo druk om, zorg dat ik voldoende drink en wat ik eet dat dat gezond is. gelukkig heb ik ook genoeg reserves haha..

12. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Ik ben ook vanaf week 6 misselijk. Ik ben zelf ook voor de zwangerschap een goede eter geweest, vooral mijn avond eten. En nu krijg ik met moeite eten naar binnen. Echt zo vervelend. Ook hier zijn er al wat kilootjes af. Ik heb ook van alles geprobeerd. De dag beginnen met een cracker en thee, gember, maar niks helpt. Vandaag heb ik tot nu toe een goede dag. Maar mijn misselijkheid komt heel vaak uit het niets. Zoals laatst een rondje in de supermarkt gemaakt, thuis aangekomen en ik hing boven op de wc pot :( Maar ja je doet er niks aan en het is gelukkig voor een mooi doel! Ik denk zelf dat het geen kwaad kan wat kilootjes afvallen. Zoals iedereen hier al zegt zorg wel dat je voldoende drinkt. Ik heb daar zelf ook moeite mee, maar ik doe mijn best. Succes meid! En geniet van je zwangerschap ondanks je misselijkheid.

Deel Deze Pagina