Denk je sinds een dag of 2 de reflux wat onder controle te hebben! Oftewel ik krijg er steeds meer voeding in wat wel altijd gepaard gaat met pijn. Begint ze vanochtend echt te schreeuwen bij het drinken en ook met de speen in dr mondje?? Ze begint te sabbelen op de speen en dan begint ze te slaan met dr hoofd en te schreeuwen. Gisteravond zag ik dat ze wat witte puntjes voor op dr tongetje heeft! Je kunt het niet wegvegen. Zou dit dan spruw zijn? Was zooooo blij dat het de laatste dag zooo goed ging met mn meisje! Ze heeft al zo'n pijn bij het drinken en nou dus helemaal!
Hoi als ik het zo lees is het wel spruw. Mijn zoontje heeft er ook heel vaak last van gehad. Ik zal als ik jou was even de huisartsenpost bellen en om daktarin vragen. Dat hielp hier super goed, was al gelijk minder als ik het gebruikt. Ik zal niet te lang w88. Hier heel wat getopt omdat alles ook van binnen onder zat kwam dus elke keer terug. heb het toen 4 weken gebruikt en het is nu helemaal weg. Succes ermee
Klinkt als spruw. Even HA bellen voor daktarin. Hoe sneller je dit geeft hoe sneller het weer weg is. En het is zielig, ze kunnen er erg last van hebben. Succes met je kleintje!
lijkt inderdaad spruw. Niet alleen je kleine behandelen, maar ook jezelf he. Anders heb je kans op herbesmetting.
Ja die kuur heeft ze in het begin van dr leventje 2 x gehad. Daarna daktarin omdat het niet over ging (acheraf is het nooit spruw geweest maar verborgen reflux)! Maar ze heeft nou echt witte puntjes voor op de tong! Dus neem aan dat het nou WEL spruw is. Daktarin moet ik zooo voorzichtig mee zijn want voor ik het weet komt de voeding er met bogen uitzetten! Ik doe nou een klein beetje op een wattestaafje. Had het nog in huis, is tot een jaar houdbaar na openen staat er.
Nee?Heb ik nog niet eerder van gehoord! Wat is het precies? Daktarin is weer drama! Kan ik wel weer mee stoppen! Spugen Spugen en nog eens spugen! En dat terwijl ik maar een klein beetje voor op dr tongetje smeer! Tijdens de fles begint ze weer volop te spugen! Ga morgen bij de HA langs. Want het drinken is hier weer 1 groot drama!
och arm kleintje. LIjkt er op dat ze erg heftig op dactarin reageert. Nistatyne had je ook al geprobeert? Hier is een link over de violet. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Het gebruik van Gentiaan Violet