Enorm licht in hoofd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by wolkia83, Jul 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wolkia83

wolkia83 Lid

Jul 27, 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

ik ben 13 weken zwanger van mijn tweede kind en enorm licht in mijn hoofd. Ik voel me er heel onzeker en bang door ben echt wankel op mijn benen. Mijn HB en suiker alles is nagekeken en goed. Mijn bloeddruk is 104/60 niet te laag dus. ik heb het echt de hele dag zelfs als ik zit of lig. herkent iemand dit ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap totaal niet gehad en mijn bloeddruk was toen zelfs lager.

Grt

2. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

Jul 17, 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Ik heb precies hetzelfde, ook zwanger vd 2e en bloed laten prikken , maar alles is (gelukkig) in orde. De VK zei dat het te maken kon hebben met het warme weer en dat ik mss wat meer zout moet eten.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Kan toch wel met je bloeddruk te maken hebben, want die is weliswaar niet te laag, maar wel laag. Zeker icm warm weer kan dat prima voor duizeligheidsklachten zorgen, ook als het bij je eerste niet zo was. Genoeg rust nemen, veel water drinken, en als je je licht in je hoofd voelt wat zouts eten.

4. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit bij mijn eerste ook.. zo erg dat ik alles in porties moest delen. Ik had het vooral 's morgens heel erg..
    Dan kwam ik uit bed, moest ik eerst gaan zitten.
    Liep ik naar de badkamer, eerst zitten.
    Douchen, zittend afdrogen.
    Aankleden en tussendoor 5x zitten
    Opmaken en haren doen, 10x zitten
    Tandenpoetsen zittend..

Echt ik deed er een half uur langer over!
    Had last van dichtzittende oren, was buiten adem..

Bloeddruk was goed, maar zodra hij met 10 zakte had ik het probleem al.

Inmiddels zwanger van de 2e en het lijkt terug te komen..
    Hopelijk niet in die mate als toen want met een dochter van 2 is het wel heel lastig!

Niet echt een tip voor je, maar luister gewoon goed naar je lichaam..

5. wolkia83

wolkia83 Lid

Jul 27, 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties hoop echt dat ik er snel vanaf ben!

Grt

6. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe toevallig!
    Gister schreef ik dat ik hoopte dat het niet zo erg zou worden deze zwangerschap en vannacht en vandaag is het dus weer net zo erg!

Onze dochter was vannacht wakker, ik hup uit bed en dat ging dus niet helemaal lekker. Ging bijna out, shaken, trillen, zweten, duizelig.. En nu dus ook al de hele dag last..

Fijn... hopelijk zijn we er snel van af~!

7. Chris86

Chris86 Actief lid

Jun 21, 2013
    111
    0
    0
    z-limburg
    heel herkenbaar.
    zwanger van kindje nr2 en met alles wat ik doe duizelig en licht in het hoofd.
    komt allemaal wel goed.
    overigens was mijn bloeddruk 134/74, hb 8.3 dus alles goed

8. wolkia83

wolkia83 Lid

Jul 27, 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    O meiden wat vervelend ook voor jullie:x.
    heel veel sterkte allemaal!!!

Groetjes

9. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Herkenbaar. Heb er eerste paar weken enorm last van gehad en paar weken terug weer. Heel draaierig. Heb dan ook wel een hele lage bloeddruk. Wat helpt is idd zout. Af en toe een zout dropje, wat bouillon etc.

10. wolkia83

wolkia83 Lid

Jul 27, 2013
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké ME62 rare is alleen dat mijn bloeddruk steeds 120/80 is de afgelopen dagen en ijzer en suiker ook allemaal goed. daarom maakte ik me zorgen

Groetjes

11. mamstefanie

Aug 31, 2011
    45
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Heel herkenbaar

Ben zwanger van nr2 maar had bij de eerste zwangerschap er net zo een last van

Heb het vooral ook als ik in de winkels loop of boodschappen doe dan is het te druk en dan word ik licht in mn hoofd oren gaan dicht zitten en ga zwart voor ogen zien

Voor mij helpt dan alleen snel gaan zitten wat drinken en het over laten gaan

12. Beautybaby

Jan 14, 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja. Hier ook precies hetzelfde! Bij mij ook alles goed verder. Bloeddruk en suiker.

Share This Page