Ik ben nu zwanger van de 2de. Bijna 8 weekjes. Naast misselijkheid heb ik enorme last van moeheid en voel me erg slap. Ik eet wel stukken minder dan normaal maar goed. Kan me dit niet herinneren van de vorige keer. Ik slaap nu al een week ongeveer 12 uur per nacht en dan soms ook nog een uurtje overdag. Maar toch word ik gebroken wakker. Kijk scheel uit mijn ogen. Ik slik netjes mijn zwangerschaps vitamines. Maar heeft iemand nog tips? Komende week zou ik weer beginnen met werken maar als ik me zo voel zie ik dat nog niet zitten. Is gewoon onverantwoord om te gaan autorijden.
Eventjes je HB laten prikken. Misschien heb je lichte bloedarmoede. Floradix slikken kan zoiezo geen kwaad.
Thnx!! goede tip. Dan kan ook de hoofdpijn en duizeligheid verklaren. Als ik mijn ondersta ooglid iets naar beneden toe is dit ook compleet wit ipv met bloed doorlopen....
de duizeligheid kan ook weer te maken hebben met lage bloeddruk. Daar kan je weer bouillon voor nemen. was in het begin ook erg moe. sliep erg veel. Bleek ook bloedarmoede te zijn. Maar ook lage bloeddruk.
Hopelijk voel je je snel weer beter! Zwangerschap is topsport, zeker gezien je al een kleine hebt. Idd hb laten checken en proberen in kleine porties toch aan je voeding te komen. Fijne zwangerschap verder!
Bij mij was mijn vitamine B12-gehalte gehalveerd tijdens de zwangerschap. Toeval of niet: sinds ik bij slik, heb ik weer energie! Heerlijk!
Ik had het ook. Alles was goed bij mij. Puur pech volgens de vk dat alle hormonen de verkeerde kant op waaien. Nu 22 weken hier, gaat iets beter. Hier ook 2e zwangerschap. Stuk zwaarder. Had dit bij de eerste ook niet. Ik kwam er wel acher dat ik echt al was het tegen heug en meug veel meer moest eten dan normaal. Dan was het allemaal iets minder. En blijkbaar had mijn lijf die extra energie nodig. Zit nog maar 1 kilo bij nu..
ik groei juist als kool van de 2e zwangerschap, nu bijna 23 weken. ook enorm moe, rusteloos, weinig energie, maar dus ook meer trek. ik probeer zoveel mogelijk mijn rust te nemen. ik ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen.