Hallo meiden!! Sinds 3 rondes gebruik ik ovulatie testen en dit is de 2e ronde dat ik temp. Bij de ovulatietesten heb ik altijd op dag 13 een positieve test en zoals mijn temp aangaf op dag 15 mijn eisprong. Dat is aanstaande zondag. Welke dagen is het nou verstandig om het gezellig te maken? Ik zeg zelf om de dag, maar op de dag van de eisprong ook of juist de dag ervoor? Of allebei?? Het is weer spannend!!
Thanks! Heb net weer een ovulatie test gedaan, hij lijkt al positief al knalde hij vorige keer nog meer en pas een dag later. Morgenvroeg weer even testen! Dat denk ik idd ook! je wilt er het beste uithalen. Elke dag is misschien juist zinloos
Ja dat klopt, maar je moet maar net de gekukstreffer hebben he! Ze zeggen ook dat je bij iedere dag minder kwaliteit zaad hebt!
Ja juist! Tijdens de eisprong of net ervoor voel ik in mn eierstok een steekje, maar niet altijd. Ik weet dat ik hem dan heb door ovu testen en tempen. Voel jij iets?
Ja ook wat kramp maar of ik nu kan zeggen dat het mijn eisprong is..was van de week een dag heel misselijk bij vlagen, last van mijn onderrug weet ook niet wat dat is!