4 dagen over tijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door misty33, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    hallo ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 25 mei heb ook iedere maand een mooie regelmatige cyclus van 27 dagen ben nu eigenlijk 4 dagen te laat voor mijn menstruatie heb ik vandaag een test gedaan maar die geeft aan negatief. met welke urine kun je nu het beste testen met de ochtend urine of andere. normaal kun je toch wel wat zien als je 4 dagen over tijd bent. wie kan mij helpen met een antwoord.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Je kunt het beste testen met ochtendurine. Dat is het meest geconcentreerd.
    Vervelend, helaas kun je niets anders doen dan afwachten, en morgen weer een testje proberen.

3. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    Belgiƫ Arendonk
    25 mei? Dat moet april zijn denk ik? De ochtendurine zou inderdaad het beste zijn omdat deze geconsentreeder is. Ik lees hier wel soms verhalen dat ze s'middags of s'avonds positief testen en met ochtendurine negatief. Ook zijn er die met urine negatief blijven testen en waar de bloedtest wel positief van is. over 2 daagjes nog eens testen. Heel veel succes en hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

4. misty33

misty33 Lid

14 sep 2012
    98
    0
    6
    verkoopster
    hoensbroek
    ja sorry moet inderdaad 25 april zijn ik kan niet meer dan afwachten ik heb dinsdag toch een afspraak bij de huisarts kan ik het meteen zeggen.

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Je kunt natuurlijk ook maandag gewoon nog een keer testen. Als je wel zwanger bent, zou je HCG dan verdubbeld moeten zijn. Succes met de spanning!

Deel Deze Pagina