Hallo, Ik heb even een vraag. Wij proberen al bijna een jaar zwanger te worden, maar helaas nog niet gelukt. Nu ben ik altijd wel regelmatig ongesteld, dus dat is wel prettig. Alleen de laatste menstruatie was wel erg hevig! Het begon de eerste dag vrij normaal, maar de tweede dag heb ik zo ontzettende buikpijn gekregen!! Ik lag echt te huilen in bed en kon gewoon niet meer opstaan. Wat menstruatiepijn betreft ben ik best wat gewend, maar dit was gewoon niet normaal! Het leken wel soort weeën. De dag daarna nog wel meer last dan normaal, maar daarna is de menstruatie zoals normaal weer overgegaan. Ben bij de assistente van de huisarts geweest, en die heeft na een week voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Ze wou het even zeker weten. Misschien was het een erg vroege miskraam. Hebben jullie enig idee waar deze hevige pijn ineens vandaan kan komen? ik vond het ineens zo raar! Gr. Lotte
HOihoi, Wat precies de oorzaak is van de pijnklachten kan ik je helaas niet vertellen als deze menstruatie wederom regelmatig was denk ik niet (ook na de negatieve test) dat het een vroege miskraam was. Hopelijk is dit niet een voorbode op een volgende menstruatie!! Groetjes Imke