Een tijdje geleden heb ik de 20 weken echo gehad, heb duidelijke foto's meegekregen, maar eentje die mij nogal bezig houdt... Is er iets van het geslacht op te zien? Ik zie wel beentjes maar wat zit er tussen?
Hoe zien jullie dat dan, een meisje ? Ik zie niet echt een streepje, maar meer dat er iets hangt.... Is het geen jongen ?
Het lijkt echt een hamburgertje.. bij een jongen zie je een peertje, en zéker geen streepje in het midden. Maar het zouden net zo goed de billetjes kunnen zijn. Wat zei je echoscopiste?????
Hihi, wij willen het niet weten officieel, zéker mijn man niet.. Maar omdat onze gyn in opleiding is tot 20wk echoscopiste, hadden we een extra echo... En deze foto hebben we erbij gekregen. En...ik kan er niks aan doen, maar deze foto intrigeert me! We hebben het niet gevraagd wat dit is... Kan wat mij betreft net zo goed een hand, of iets anders zijn hoor...
Wat een fouten worden er toch gemaakt. Als jullie t niet willen weten moeten ze zo'n foto's helemaal niet eens meegeven. Maar ik zie hier ook een meisje in. Balletjes zijn echt rond en geen streepje.
Ach, wellicht moet ik er ook gewoon op vertrouwen dat er echt niks te zien is op de foto en dat het wat anders is, maar is best moeilijk...
Ik denk niet dat die het goede vlak is.... Teveel richting de rug dus denk eigenlijk dat dit het zitvlak is. ...