He dames, Ik wil jullie eerst van harte bedanken, ik ben niet lang op deze kant van het forum geweest en zat ook nog maar net in de MMM, maar toch vond ik het hier heel prettig en is het als een warme deken over me heen gevallen, als ik wat poste. Heel veel respect voor iedereen hier, wat een kanjers zijn jullie allemaal. Ik hoop echt dat voor ieder van jullie deze droom ik vervulling zal gaan. Ik ga jullie verlaten en sorry, maar ik hoop voor goed! Zal echt wel komen lezen, maar ik zit officieel niet meer in de MMM, want ik ben ZWANGER. Weet het sinds dit weekend. 18 dec, mag ik nog een keer naar de fertiliteitsarts (de vriendelijke van de 2) en als dan alles oke is, daarna naar de VK. Groetjes Monique ps: op mijn roze wolk is plaats voor jullie allemaal
Hoi Monique, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan hoor! Wie weet komen we binnenkort ook naast jou op de roze wolk zitten. Veel liefs, Elvira
hoi meid hartelijk gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg ga er lekker van genieten en hopelijk volgen wij snel
Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan en lief dat je een plaatsje voor ons vrijhoudt bij jou op je wolk! Liefs maamaa
=D> fantastisch zeg! Kijk eens naar rechts...... Ik zweef op die wolk naast je! We zullen bijna gelijk op gaan. Genieten hè! groetjes Femke
Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meis!!!!! Heel veel geluk in de zwangerschap en de verdere toekomst! Enneeh...die roze wolk ziet er wel erg gezellie uit, misschien kom ik je er wel een keer tegen.