Kom me ook aanmelden.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nancy, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi,
    Ik ben al een poosje niet meer op dit forum geweest, maar ik wilde er niet al te veel mee bezig zijn. We zijn nu al ruim 1 jaar bezig om zwanger te worden, maar helaas is dat nog niet gelukt
    Ik heb last van een heeeeeeeeeeeel lange cyclus, nu ben ik eindelijk na ruim 4 1/2 maand weer ongesteld geworden, en nu ben ik het al 3 weken :eek: .
    Maar goed, mijn man had een tijdje geleden eens de huisarts gebeld over onze kinderwens en nu ben ik naar een gynaecoloog aan het gaan.
    Ik heb een inwendige echo gehad en tot onze verbazing waren de vleesboompjes die 1 1/2 jaar geleden goed te zien waren, helemaal niet meer te zien en alles zag er goed uit. Mijn eitjes waren (zoals de gynaecoloog zei) aan het "bekvechten" wie er nu uiteindelijk uit mocht springen, waarop mijn man weer zei dat ik meteen voor een heel dorp wilde zorgen :).
    Mijn man heeft zijn zaad moeten inleveren en volgende week maandag moeten we weer terug.
    Vindt het allemaal wel spannend, maar goed ik ben niet de enige.
    Dit is even in het kort mijn verhaal.
    Ik wil iedereen onder dit onderwerp heel veel succes en sterkte toewensen met zwanger worden.
    Ik hoop weer een beetje mee te kunnen kletsen op dit forum, hoewel ik weing tijd heb de laatste tijd, probeer ik hier en daar even tijd te maken hiervoor.
    Groetjes Nancy

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Welkom Nancy, helaas,
    Je bent helemaal niet verplicht om hier vaak te komen hoor...het werkt alleen erg verslavend ;)
    Fijn dat je vleesbomen weg zijn! Dat scheelt enorm!
    Heel veel succes in het hele MMM traject!
    Elmo

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Nancy,

Van harte welkom.
    Uiteraard hoef je niet veel op het forum aanwezig te zijn. Ik denk dat wij als geen ander weten, dat je af en toe wat gas terugneemt.

Mocht je vragen hebben staan we altijd voor je klaar.

Heel veel succes toegewenst.

Veel liefs,

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Welkom hier Nancy!

Doe waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste :)
    We weten hier allemaal hoe zwaar de weg kan zijn naar onze grootste wens. Heel veel succes en sterkte!

Liefs
    Marjo

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welkom hier Nancy zoek zelf wanneer je hier wel of niet wilt schrijven of lezen, zoals al eerder werd gezegd, niets is verplicht. Als je behoefte hebt om je verhaal te doen ben je welkom. Wens je veel succes bij de gyn met vervolgonderzoeken.

6. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden. :D
    Ik houd jullie op de hoogte.
    Groetjes Nancy

7. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Nou, afgelopen maandag bij de gynaecoloog geweest.
    Mijn bloedonderzoek was goed.
    Sperma van mijn man was goed. achteraf hoorde we van een tante van mijn man, (zij doet zaadonderzoek in het AZM) dat het zaad onder het gemiddelde zat, maar wel goed gekeurd was. (Mijn man had het met haar erover op de koffietafel van de begrafenis van zijn oma afgelopen dinsdag.)
    Maar nu zagen ze dat mijn baarmoederslijmvlies veel te dik was, waardoor als ik al eisprong heb, er geen innesteling kan plaatsvinden.
    Ik heb nu provera voorgeschreven gekregen, voor 7 dagen en als ik daarna ongesteld wordt moet ik terug naar het AZM en krijg ik weer een inwendigonderzoek. Daarna wordt er overgegaan op clomid.
    Kom ik me maandag bij de apotheek om de proveratabletten op te halen, met het recept van de arts, we hebben te weinig tabletten voor u, kunnen we die bij de h.a laten bezorgen. ik zeg prima. Kom ik thuis staat er op het doosje 75 stuks! :rolleyes:
    Ik begon te twijfelen, ik dacht moet ik het nu 2 weken of 1 week slikken, maar toch geen 75 dagen. Ik naar het AZM gebeld, het moesten er maar 7 zijn.
    Apothekers hadden allemaal 75 stuks gelezen. Gelukkig is het toch nog goed gekomen. Overige tabletten heb ik maar retour apotheek gedaan.
    Groetjes Nancy

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt goed dat het zaad en bloed goed was!

Succes met de provera!

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha 75 stuks :) is maar goed dat je even gebeld had :D
    Fijn dat de uitslagen zo goed waren! en succes met de pillen.

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Nancy,
    Hoe zien ze dat het baarmoederslijmvlies veelste dik is? Door bloedonderzoek?Of....
    Ben er wel benieuwd naar.

Succes met de Provera.

Mirre

11. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nancy, je bent meer dan welkom hier! Wens je heel veel succes verder.

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hee meis, idd een tijdje niet gezien...Fijn dat je nu geholpen wordt! Ik hoop dat de behandeling snel aanslaat!

Dikke knuffel.

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Middels echo's kunnen ze dit opmeten. Misschien dat ze wel iets aan bloedwaarden kunnen zien, maar denk dat ze hierbij niet precies weten wat de dikte zal zijn van bm slijmvlies en dat daar echt echo voor nodig is.

14. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden!
    Ze zagen dat het baarmoederslijmvlies te dik was bij een inwendige echo.
    Maar hoe ze dat zien, weet ik ook niet.
    Zal het eens navragen de volgende keer.
    Groetjes Nancy

15. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Moet morgen weer naar gynaecologie.
    Als ik na provera ongesteld werd, moest ik op dag 3 naar de gynaecoloog. Nou gisteravond om 17.45 uur werd ik dan ongesteld.
    Vindt het weer een onprettig idee dat ik morgen weer met mijn benen wijd moet gaan liggen. :oops:
    Denk dat ik morgen clomid voorgeschreven krijg.
    Ik houd jullie op de hoogte.
    Groejes Nancy

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij mij vertellen ze altijd wat je ziet. Je bloedvat, baarmoeder, baarmoederslijmvlies, eierstokken en eiblaasjes.
    Als je dan goed kijkt kan je het zien.
    Ze meten dat net zo als je eiblaasje.

Heel heel heel veel succes meid!

Elmo

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ja dt kan me voorstellen, vind dat zelf ook niet echt een leuk vooruitzicht!

Succes nancy!

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Succes morgen Nancy.

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lijkt me op zo'n moment idd ook niet zo lekker om met de benen wijd te moeten...Ach ja, ze hebben wel meer gezien hoor en het is voor een goed doel moet je maar denken!
    Ik denk aan je meid en wens je heel veel suc6!
    Dikke knuffel!

20. Nancy

Nancy Bekend lid

21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel meiden.
    Vindt het prettig om mijn hartje te luchten, en op deze manier kunnen we elkaar steunen. :)
    Ik heb inderdaad clomid gekregen voor 5 dagen moet er vanavond al mee beginnen. volgende week vrijdag moet ik weer terug en wordt ik weer onderzocht. Deze keer kijken ze of er een eitje rijp is.
    Ook heb ik een formulier meegekregen over een onderzoek: zwanger worden / zijn en botox-injecties. Bah, ik baal er ontzettend van dat ik hier ook nog mee zit. :(
    Voor degene die het nog niet weten: ik heb Dystonie een spieraandoening waarbij de spieren in een kramp komen te staan. Hiervoor krijg ik botox-injecties om de 13 weken.
    Aanstaande woensdag krijg ik er weer zo een.
    De gynaecoloog zei tegen me ik hoop maar voor je dat je meteen deze eerste ronde zwanger wordt. want de eerste 3 maanden is het namelijk het meeste gevaar met botox-injecties. :(
    De kans dat er wat mis kan gaan is eigenlijk net zo groot als bij geen spuiten. Maar er is te weinig over bekend.
    Ik zit momenteel op dag 3 van de cyclus.
    Dus ik heb jullie weer op de hoogte gebracht.
    Liefs Nancy

Deel Deze Pagina