Mag door heel Nederland zijn, gaat me gewoon even om ideeen, want kom zelf niet echt verder dan de dierentuin Bedankt voor het meedenken alvast..
Dierentuin of safaripark. Oud Valkeveen. Sprookjeswonderland. Sprookjesbos Valkenburg. Linnaeushof. Verkeerspark Assen. Drievliet. Slagharen. Efteling. Zwemparadijs.
Julianatoren is echt een overzichtelijk park ( je kunt aan het begin bijna tot het eind van het park kijken) met allerlei attracties speciaal voor het jonge kind. Echt een aanrader. Alles staat wel dicht op elkaar. Voordeel is weinig lopen, nadeel is dat je even moet wennen aan al die drukte om je heen haha..maar ik kon het zelfs wennen en ik kan helemaal niet tegen drukte. Het is echt een leuk park. Verder is het ook erg leuk om naar de geitenboerderij te gaan in Zoetermeer. Daar kan je geitjes melk geven en voeren met brokjes. Er is een mini speeltuintje en een kaaswinkeltje. Heel schattig allemaal. Geen entree geld alleen moet je betalen voor een flesje melk of brokjes als je dat wil.
Efteling Dolfinarium De Koperen Ezel (speeltuin/ezelboerderij op de Veluwe, je kan daar o.a. een mini huifkar met ezeltje huren voor een wandeling, je krijgt dan ook een picknickmand mee, echt heel leuk) Madurodam Plaswijck park in Rotterdam Met de trein naar Schiphol zwemparadijs
Indoor speeltuinen/parken Toverland, in Sevenum(limburg) Burgers Zoo Efteling Dierenrijk Europa, in nuenen (bij eindhoven) Kinderboerderij Voor jongetjes: vliegtuigen kijken bij vliegveld, of naar autotron Zwembad Boerderij bezoeken (kunt op internet kijken welke boerderijen bezoekers toelaten) naar bos of strand
Ligt er aan hoe oud de peuter is, 2-3 of 3-4 is best een verschil... -kinderboerderij - Zuiderpark - Natuureiland Tiengemeten - Spoorwegmuseum Utrecht - Geitenboerderij Amstelveen - Dagje Strand - Treinen kijken op het station en een ijsje eten - Land van Jan Klaassen - Het zwembad - Molens kijken op de Kinderdijk - Dierentuin
Super mensen, heel hartelijk bedankt! Ik denk dat het een dierentuin gaat worden of het strand dat vind ik ook wel een erg leuk idee!! Thnx!
Wij gaan deze zomer naar; Lineushof Land van Jan Klaassen Efteling Julianatoren Strand Dierenpark Rhenen Hullie in Uden (dacht ik) Pukkemuk in Dongen Irrland en Plopsa lijken me ook erg leuk, maar ook weer erg ver weg voor met een kindje van 2, en een hoogzwangere mama.....