Dit was mijn dochter voordat we wisten dat ze pinda-allergie had... Ze was hier niet ziek, en geen doorkomende tandjes. Zou in dus ieder geval de arts checken, maar dat was je toch al van plan, nietwaar? Heel veel sterkte ermee!
Mijn zoontje had dit laatst ook. Alleen ging het bij hem samen met een flinke verkoudheid. Hij veegde het snot langs zijn wangen wat irritatie veroorzaakte.
Mijn jongste heeft haar wangen ook zo als ze ergens allergisch op reageert. Maar dan doen ook haar ogen (oogleden) mee, en dat zie ik bij jouw kindje dan weer niet. Ook krijgt ze dan na verloop van tijd open plekjes, en die heeft jouw zoontje ook niet als ik het zo zie? M'n middelste had het overigens afgelopen week ook, maar daar was het idd wel de vijfde ziekte bij. Mocht je er niet uitkomen waar hij allergisch op reageert, dan zou je nog eens bioresonantie kunnen overwegen. Daarmee kan vlot en pijnloos uitgezocht worden waarop het lichaam allergisch reageert. Google maar eens, bij mijn beide dochters klopten de bevindingen verbluffend goed.
Mijn dochter heeft dit ook altijd vlak voor tijdens en na een verkoudheid. Vettig houden met vaseline dan trekt het erg snel weer weg.