Na 2 dagen nog steeds last van inentingen of een sprongetje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Anouk heeft afgelopen maandag dr eerste prikjes gehad. Nou maandag ging op zich wel redelijk, ze had haar gewoonlijke huiluurtje, maar ging wel slapen na een tijdje. Gisteren ging het eigenlijk ook wel goed, maar vandaag :cry: .
    Ze werd vanochtend om half 6 wakker en heeft volgens mij alles bijelkaar zo'n 2 uur geslapen vandaag. Net na de voeding heb ik haar op bed gelegd en na 10 min. begn het krijsen. Toen heb ik haar op de arm in de schommelstoel in slaap gekregen. Weer in bed gelegd en nog geen 5 min. later begon ze weer. Ik weer naar boven (had haar eerst even laten huilen, maar ze begon echt te krijsen) speentje, sussen, zingen, praten allemaal geprobeerd, maar ze blijft huilen. Zit er nu echt een beetje doorheen op het moment :cry: :( .
    Kan het zijn dat ze nog steeds last heeft van de prikken of heeft dit met een sprongetje te maken?

    Voor diegene die me kunnen helpen, jullie zijn O:) XXX

    Liefs,
    van een wanhopig duveldraakje
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het zou zomaar nog van de prikjes kunnen zijn ja...
    Heb je haar temp. al gemeten? Als ze iets verhoging heeft, kan je haar een zetpilletje geven. Misschien dat ze zich dan wat lekkerder voelt... Succes!
     
  3. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt was ook 3 dagen van slag naar haar 2e prikje..
    ze had hem ook op maandag en donderdag was ze weer de oude gelukkig,het was echt een draakje.. niet slapen slecht eten en veel huilen :cry:
     
  4. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb haar net een zetpil gegeven en mn vriend is nu bezig om haar te sussen. Je raakt er echt uitgeput van, ik hoop maar dat het morgen beter gaat. Bedankt voor de antwoorden en tips!

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  5. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Van de prikjes krijgen ze last binnen 24 uur en is over na 48 tot 70 uur
     
  6. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    prikjes kunnen na een week nog vervelende bij werkingen krijgen is verteld door mijn kinderarts..... althans die van Yildiz ;) .... maar dit was denk ik bij een bepaalde inenting die zij kreeg.

    Gewoon een zetpilletje geven als je niet precies weet wat er is.
     
  7. Creatype

    Creatype Lid

    11 mei 2006
    55
    0
    0
    NB
    Oh oh oh mams en paps...wat een gedoe zeg. Ser krijstte de hele dag zonder tussenpozen alles bijelkaar en was niet te troosten. De volgende dag was het gelukkig over. Het kan inderdaad geen kwaad om haar een zetpilletje te geven. Afgekoelde venkelthee kan ook helpen, is pijnverlichtend (heb ik nog wel in huis voor jullie). Extra vocht kan zoiezo geen kwaad. Verder blijven tempen... Je kan altijd even de kraamzorg bellen. Duurt wel lang zo... Hulp nodig? = bellen! :)
     
  8. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    En gaat het wat beter duiveldraakje?
     
  9. Lientje76

    Lientje76 Actief lid

    10 aug 2006
    189
    0
    0
    Komt bekend voor. Dat enorme ontroostbare huilen hebben wij vorige week 2 dagen gehad. Onze meisjes zijn ongeveer even oud.
    Na de prikken heeft ze een beetje gehuild, ik heb haar toen een halve zetpil paracetamol (60mg dus) gegeven en daarna heeft ze volgens mij nergens meer last van gehad.
     
  10. Lientje76

    Lientje76 Actief lid

    10 aug 2006
    189
    0
    0
    Oh ja, dat huilen kan dus ook echt wel van een ontwikkelingssprongetje zijn. Het put je helemaal uit, heb zelf toen ook even zitten janken. Zat vaders met twee jankende meiden :oops:
     
  11. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nou meiden, ik weet niet wat er gebeurt is. Vanochtend heeft ze nog wel wat gehuild, maar sinds vanmiddag is het echt weer helemaal goed. Ze stribbelde net ook helemaal niet tegen toen ik haar in bed legde :) .
    Vanochtend was ze ook pas om 7 uur wakker, dat scheelt echt veel hoor. Ik werd zelf nog om 5.15 wakker en dacht toen echt al dat ze binnen 15 a 30 minuten zou komen, maar toen ik om 6.50 wakker werd hoorde ik haar nog helemaal niet.
    Hopelijk doet ze het vanacht weer zo goed, maar ik zorg wel dat ik er vanavond weer bijtijds in lig, voor het geval dat!

    Heel veel liefs,
    van een opgelucht Duveldraakje
     
  12. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Gelukkig meid!
     

Deel Deze Pagina