Sorry voor de onsmakelijke details... Mijn afscheiding stinkt ineens enorm, naar rot ei of iets dergelijks. niet te verdragen. Het is geen schimmelinfectie, dat zou ik herkennen... Wat kan het zijn? slijmprop die aan het oplossen is ofzo? of stinkt dat niet zo hard?
hoi, dit kan een bacterie infectie zijn, ik zou hiermee wel naar de huisarts gaan en het zekere voor het onzekere nemen mappel. groetjes
Schimmeltje? Alles kan er anders uit zien he met een zwangerschap, en anders aanvoelen. Hier nooit een slijmprop gezien of geroken en vruchtwater vond ik ook niet stinken eigenlijk. Zou even langs ha gaan, dat wanneer je bevalt (kindje nog in stuit?) het niet besmet kan worden evt.
Als het naar rotte vis of ei ruikt kan dat wijzen op een bacteriele infectie (niet te verwarren met soa, maar door veranderde zuurgraad in je vagina), vooral als je afscheiding ook gelig is van kleur. Idd even je huisarts bellen, kan zijn dat je een kuurtje nodig hebt.
Gartnerella..dat is die infectie die zo kan stinken, morgen de huisarts bellen maar dat was je vast al van plan