Hallo dames, Ik lees overal leuke zwangerschapsaankondigingen maar meerendeels is voor mensen met een 1ste kindje. Wie heeft en leuke ideetjes om de zwangerschap aan te kondigen van ons 3de kindje. Dit mogen ook ideetjes voor op fb zijn. (Die zoek ik ook nog)
Foto met 3 paar schoentjes met naam en geboortejaar bij de babyschoentjes alleen puntjes bij de naam.
Die met die schoenen is inderdaad erg leuk voor op fb. Iemand die ik ken had dus eerst de schoenen van vader-moeder-kind1-kind2 en daarnaast babyslofjes. Weer iemand anders had; Wij vroegen aan de Sint een broertje of zusje voor in onze schoen, dus mag mama het kunstje nog eens overdoen Op ... 2014 word ons 'cadeautje' verwacht.
Ik heb een foto van onze twee kids die de echofoto in hun handen hebben gemaakt en op FB gezet met ruim 15 weken. ('in mei krijgen wij er een zusje bij!')
Ik heb de jongens iedereen een wit fotolijstje laten versieren met foamstickers en onderaan het woord baby geplakt. Daarin een echo foto. En daarna in cadeaupapier ingepakt en door de jongens laten geven. Vonden ze zelf ook erg leuk! Op fb hebben wij een foto van onze nieuwe auto gezet en een foto van de achterbank met daarbij: zo, daar past nog wel een Maxi-Cosi tussen.