Enorm veel afscheiding??? +ongikramp en pijn onderrug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Siren84, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Herkent iemand dit??? Ik ben nu bijna 37 weken.

Sinds 2 dagen heb ik steken in mijn onderrug.. zomaar af en toe.

Sinds een week ongeveer menstruatiekrampen die ongeveer 5 minuten per keer aanhouden.

Sinds 2 dagen heb ik ontzettend veel slijmverlies... en dan bedoel ik dat ik het gewoon voel lopen (sorry hoor voor de details maar probeer het zo goed mogelijk te omschrijven) ik kan denk ik toch wel 8x per dag een schoon inlegkruisje indoen. Het zit met hele klodders op mijn toiletpapiertje. Net naar het toilet geweest en toen zat er een heel klein inimini sliertje bloed bij. Verder is het wit/gelig van kleur.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Wordt het erger Als je op je hAnd blaast?

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    De pijn in mijn onderrug of de ongikrampen? Weet ik niet, niet geprobeerd eigenlijk... hoezo?

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nee de afscheiding, met het op de hand blazen kun je testen of het afscheiding is of dat het vruchtwater is;)

Gr.
    Carlien

5. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Owww zo haha!! Het is voor mij allemaal de 1e x dusja, maar het is echt dikker... lijkt me dat vruchtwater echt zo vloeibaar is als water of niet?? Ik zal het eens proberen...

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja dan is het wel doorzichtig (of lichtroze), dun en ruikt het ook wat zoetig.. Allemaal gelezen hoor, zelf nog geen ervaring gelukkig, dit is ook mijn eerste.

Kunnen het niet indalingsweeën of voorweeën zijn?? Volgens mij moet het dan met een kruikje of een lekkere warme douche afnemen..

En in de laatste weken hebben heel veel vrouwen wel meer last van afscheiding, ik draag nu ook inlegkruisjes omdat ik anders kan blijven verschonen;)

Gr.
    Carlien

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Als ik inderdaad druk zet met blazen op mijn hand komt er meer afscheiding maar denk niet dat het vruchtwater is hoor.. het is echt slijmerig. Nu heeft een kennis me verteld dat zij dit ook een paar dagen voor de bevalling had, vandaar dat ik het me afvroeg.

Indalingsweeen herken ik wel, vk zei met 33 wkn dat ons kindje al helemaal ingedaald is. Voorweeen zou wel kunnen natuurlijk, je weet niet wat je voelt he zo bij de 1e x pfff!!! Die ongikrampen heb ik een paar keer per dag zo'n 2/3 x ofzo en dan houdt het wel ff aan, oefening van de baarmoeder ofzo denk ik? Die steken in mijn onderrug voel ik meestal in combinatie met bewegingen van de baby... gek he :)

8. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Spannend hoor :D Hier ook al een paar dagen aan het rommelen last van krampen die doorstralen naar de benen en rug vooral meer pijn in de avond en nacht .. Weet ook niet zo goed wat ik er nu van moet denken ook de eerste keer hier :) Denk dat het hier voorweeen zijn de pijn blijft eigenlijk constant hetzelfde.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja hier ook, wordt niet meer of minder. Als ik het voel is het altijd hetzelfde, nu voel ik niks meer zelfs! Zal vannacht wel weer komen zoals voorheen... heb 's nachts ook de meeste harde buiken.

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja en van de week maar toen was ik ook echt afgetakeld, had even gewinkeld een uurtje, nou ik heb het geweten!!! Ik dacht, als ik nu spontaan beval geloof ik het nog ook!! Zo'n pijn in buik en onderrug...

11. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier dus precies hetzelfde :D Nou ben benieuwd wanneer het overgaat in de echte weeen :) Hier overigens geen overmatig slijmverlies

12. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja het is echt overmatig, niet normaal meer. Ik ben benieuwd of het wat zegt... ;)

13. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoop het voor je !! :D

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik zit echt af te tellen tot de 37 weken, dan mag ze komen van mij! :d

15. Sweetangel28

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    haha zie dat het bijna zover is voor je :) Nog 2 daagjes !!

16. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik sta vanmorgen op, en voel het zo lopen zeg maar... alsof je ongi bent. Ik naar het toilet.. zit er echt wel veel bloed bij! :$ Begin ook een beetje misselijk te worden nu... is dit de slijmprop of begint het echt??? Kan iemand mij vertellen hoe de slijmprop eruit ziet???

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hallo,

Ik kan je zelf niet helpen, want ik ben er ook onbekend mee. Heb toch even wat voor je opgezocht. Dit staat op de site van mijn verloskundigenpraktijk:

Als de slijmprop loskomt, gaat dit vaak met wat bloedverlies gepaard, daarom wordt het ook wel de bloedprop genoemd.
    Niet iedereen merkt het verlies van de slijmprop. Het kan ook op toilet of in de douche gebeuren. Meestal is het een slijmerige afscheiding, die wel dagen kan aanduren. Soms verlies je de slijmprop al weken voordat de uiteindelijke bevalling zich aandient.
    Ook de ontsluitingsweeën geven wat bloedverlies en soms is het vruchtwater wat rozig van kleur, omdat er wat bloed in zit.
    Dit is dus allemaal normaal, maar is het bloedverlies in jouw ogen te veel, bel dan even voor overleg!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Siren, hier Meijke :D, wat spannend allemaal, het is bijna zover! Ik zou even je VK bellen!

Met ons gaat het beter, blijft pittig, maar we merken dat ze over dingen heen begint te groeien. Minder Refluxklachten, scheelt al een stuk!

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Heb het ziekenhuis gebeld (zit tijdelijk bij gyn ivm diabetes) maar daar kreeg ik geen gehoor :x

Toen toch maar de vk gebeld waar ik was, ik mocht gelijk komen van haar.. ze heeft het hartje geluisterd.. was goed!!! En even van onder gekeken, bloedverlies lijkt nu wat minder.

om 15:30 moet ik naar het ziekenhuis voor hartfilmpje van de baby ofzo?? Ik weet het ook niet, is allemaal de 1e x voor me. Spannend zeg... heb wel wat krampjes in mijn buik nu, ik zal zo eerst eens een warme douche gaan nemen.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik denk ook dat het de slijmprop is?

in iedergeval succes!!

Deel Deze Pagina