Ik had gelezen dat je bij menstruatie kramp en pijn in de onderrug beter even kan bellen!! Kan geen kwaad hè. Zeker met het verlies vh bloedsliertje er nu nog bij. Succes
Hallo dames! Ik ben vanmorgen de slijmprop verloren.. heb nu echt wel wat krampjes pfff.. Vandaag CTG gehad, een echo en een inwendig onderzoek, fijn!!!! Ik hoop dat het nu niet zo lang meer gaat duren maar kan volgens mij nog alle kanten op!! Spannend!!
Maar wat waren de uitslagen dan van de onderzoeken? Was er activiteit? Wat zeiden ze verder? Spannend hoor!
CTG was goed, goede hartactiviteit bij de baby... ze konden wel wat samentrekkingen van de baarmoeder zien maar dat was normaal in deze termijn. Echo was ook goed, baby ligt zo ver naar beneden dat ze niet meer verder kan, ook heb ik nog genoeg vruchtwater. Ze heeft ook even met zo'n eendenbek gekeken bah was niet fijn maar zag ook niks bijzonders daar. Nu heb ik daar achteraf wel wat last van.. wat meer bloeding, maar dat kon zei ze.
Ik ben gister om14.15 bevallen van onze dochter lizzy! Mijn vliezen braken om 4.15 's nachts. Had het ook nog niet zo snel verwacht! We maken het beide goed! Heeft toch van te voren aangerommeld denk ik, had ook de slijmprop verloren op 1 aug.
Gefeliciteerd!! Miss heeft al dat rommelen wel geholpen, is toch nog redelijk snel gegaan, fijn dat het goed gaat Gr. Carlien
Gefeliciteerd!!! Lekker genieten! Is dus wel duidelijk dat je lichaam al druk bezig was en jij t goed aanvoelde! Fijn hoor zo snel! Had je ook allang voorweeen of dat niet? Hoe zwaar en lang is ze?
Ja indd, het was druk bezig! Ze was 3140 gram, de lengte hebben ze niet gemeten. Lijkt mij een heel redelijk gewicht met 37weken. We zijn helemaal happy!