Lieve meiden, Mijn vorige zwangerschap had ik pas lekkende borsten toen mijn Zoontje geboren was, ik gaf flesvoeding. Nu ben ik 18,5 week zwanger en mijn borsten lekken Veel het is niet een klein beetje maar ook geen zoog compres vol Iemand dit eerder mee gemaakt? Ik word er best onzeker van.. Ben dan bang op vroeg geboorte.. Liefs onzekere mama
Ik had dat bij de tweede ook. Bij de eerste ook pas na de bevalling. Was hier echt geen indicatie van vroeggeboorte ofzo, puur een symptoom van zwangerschap
Ik had het bij de eerste met 14-15 weken al. Zegt niks over termijn van geboorte hoor! In mijn geval is m'n zoon is met 41 wkn gehaald hihi. Nu lek ik minder maar zoon drinkt nog af en toe, al heb ik nog maar enkel slokje melk.
Bij mij begon het ook al vroeg, met name 's nachts. Nu ia het weer wat minder en ik wacht nog steeds op mijn kindje.
Hier vanaf een week of 14. Echt super irritant! Kan nu ook niet meer zonder shirtje slapen want ''s nachts wordt ik wakker van de flinke natte plekken.
Had ik ook bij de oudste! Is denk ik gewoon een gevolg van de zwangerschap. Ik heb er nu niet echt last van, maar hoop er stiekem wel op Het idee dat ze het weer doen zegmaar, vorige keer is de borstvoeding mislukt. Ik zou me er geen zorgen over maken in elk geval!
Ik lekte bij de oudste al met 11 weken, nog voor ik een echo had gehad. Hij werd met 40+0 geboren. Tweede niet gelekt.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook lekkende borsten gehad vanaf ongeveer 20 weken zwangerschap, ze bleef plakken tot 41+1 nu gelukkig nog niet, maar ik verwacht straks wel weer natte shirts 's nachts