Afgelopen vrijdag bij de gyn geweest en die wilde me voor a.s. vrijdag inplannen voor een keizersnee. Aangezien t al eind van de middag was, was er niemand meer aanwezig op de afdeling opname dus ik moest tot vandaag wachten zodat ze me zouden bellen voor een bevestiging. Vanmorgen belde ze dus, woensdagmorgen naar de narcotiseur en dan vrijdags de keizersnee. Nou een half uurtje geleden belde het ziekenhuis weer. Me afspraak van woensdag werd verzet naar donderdag 14.00. Ik mocht meteen me tasje met spullen meenemen want ik mag meteen blijven en dan zal ik vrijdag ochtend als een van de eerste geholpen worden. Eerst nog even woensdagmorgen op controle bij de gyn, en checken of me Uk nog steeds in stuit ligt, zo ja dan gaat het hele verhaal door, is hij/zij goed gedraaid dan gaan we weer over een hele andere boeg en gaan ze me inleiden en een normale bevalling doen. Eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur wel uit naar een "normale" bevalling dus hoop natuurlijk dat ik woensdag te horen krijgt dat t in de goede houding ligt. We wachten het weer af, ik kan in ieder geval niet meer wachten tot ons Ukkie er is, gelukkig weten we dat hij/zij er in ieder geval uiterlijk vrijdag zal zijn.
jeetje wat ontzettend spannend zeg! nu maar hopen dat de kleine eens even flink draait laat je even weten hoe het was..nou ja als de kleine is gedraaid..ik zie je nu niet direct na de keizersnee ons even op de hoogte stellen
Spannend hoor, ik hoop voor je dat je woensdag alsnog tehoren krijgt dat het geen keizersnede hoeft te worden. Maar hoe dan ook heel veel succes.